6 polis larikan wang tunai RM1.6 juta

CG Sponsors




Xploit Machine

CG Top Poster Club
Top Poster #3
Joined
Nov 23, 2012
Messages
25,798
Reaction score
3,791
Points
236
Mungkin sebab tak boleh terus dibuang kerja
Ada dalam agreement masa jadi penjawat awam
Kalau salah tolong betulkan
kalau ikut SPA, arahan tukar jabatan hanya berlaku kalau ada salahlaku "dalam" jabatan tersebut, tidak ikut SOP / peraturan ditetapkan .. kalau penjawat awam telibat kes jenayah harus di gantung kerja / cuti tanpa gaji hingga kes selesai, kalau proven salah boleh dibuang kerja serta-merta .. kekadang ketua jabatan pilih tukar jabatan (kepada pangkat rendah) sebab "anak manja" ..

:D
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
287,074
Reaction score
11,953
Points
2,376
kalau ikut SPA, arahan tukar jabatan hanya berlaku kalau ada salahlaku "dalam" jabatan tersebut, tidak ikut SOP / peraturan ditetapkan .. kalau penjawat awam telibat kes jenayah harus di gantung kerja / cuti tanpa gaji hingga kes selesai, kalau proven salah boleh dibuang kerja serta-merta .. kekadang ketua jabatan pilih tukar jabatan (kepada pangkat rendah) sebab "anak manja" ..

:D
Jadi ni terpulang kepada budi bicara ketua jabatan jugak la kan 😁
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jul 1, 2008
Messages
30,656
Reaction score
1,400
Points
201
kalau ikut SPA, arahan tukar jabatan hanya berlaku kalau ada salahlaku "dalam" jabatan tersebut, tidak ikut SOP / peraturan ditetapkan .. kalau penjawat awam telibat kes jenayah harus di gantung kerja / cuti tanpa gaji hingga kes selesai, kalau proven salah boleh dibuang kerja serta-merta .. kekadang ketua jabatan pilih tukar jabatan (kepada pangkat rendah) sebab "anak manja" ..

:D
Klu kes mahkamah kang Sebb takut kene petik nama sampai atas la tu
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,007
Reaction score
21,126
Points
1,671
mana tau china tu sebab nak lepas die pun sogok duit

dh bagi die kenakan plak
 

Fayafa

Active Member
Joined
May 21, 2017
Messages
1,550
Reaction score
480
Points
51
Tajuk Baca : Scammer China kena scam ngan pulis scam pulis balik.

*tu la... sampai tak tinggal habuk pun kat kawan chinaman tu... mendapat la...
"Kelmarin aku suruh kau rompak aku punya rumah, sekali sampai licin kau kebas! Sikit-sikit sudah lah. Sekarang aku sudah jatuh miskin, papa kedana, satu sen haram pun tak ade. Sekarang aku jadi pemintak sedekah lah!" - Orang kaya 1

"Lain kali, jangan lari dari bayar hutang!" - Chief
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
7,706
Reaction score
552
Points
121
Polis pun teringin nak pakai ford mustang, ingat imegresen saja ke mampu.
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
11,775
Reaction score
2,474
Points
201
Power polis malaysia..
Sekali jalan 1.6juta bahagi 3..

Powerr!!!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register