500 sertai demonstrasi di Masjid Negara

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
09/01/2009 2:53pm


KUALA LUMPUR 9 Jan. – Kira-kira 500 orang berhimpun secara aman bagi menyatakan bantahan atas serangan rejim zionis Israel terhadap bumi Palestin di pekarangan Masjid Negara di sini hari ini.

Perhimpunan yang bermula selepas solat Jumaat itu turut disertai oleh ahli-ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) yang melancarkan kempen memboikot barangan buatan Yahudi dan Amerika Syarikat.

Turut menyertai demonstrasi itu ialah bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Sebelum itu, mimbar di Masjid Negara turut menyampaikan khutbah yang mengutuk serangan Israel ke atas Palestin. Selepas itu, jemaah juga mengadakan solat hajat dan berdoa khusus untuk kesejahteraan rakyat Palestin. - Utusan

Dah tarak kerja dah si hidung nie..
 
Sponsored Post

sirapbandung

Active+ Member
Joined
May 9, 2008
Messages
3,396
Reaction score
1
Points
30
kat masjid klcc pun ada tadi..gabungan pelajar2 U kot......
 

Picozoo

Fun Poster
Joined
Apr 4, 2006
Messages
871
Reaction score
0
Points
10
hari ni kata ada demontrasi kat Masjid Putrajaya... tp aku pi takda pun... yg ada PELANCONG-PELANCONG asing yg SEKSI-SEKSA berkeliaran depan masjid tu....

Astarghfirullahal'azim.... takdak inisiatif ka pihak2 yg berkenaan?? bagi laa ketat sket peraturan kat perkarangan Masjid Putrajaya yg gah tu....

pastu amik gamaq pakai singlet nampak alur dada, sluar pendek paras peha ketat2, membelakangi keindahan Masjid.... isk isk isk...

apa anda rasa sbg org Islam...? hormatkah mereka pada agama Islam??

sorry off topic jap~
 

hgt422007

Active Member
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,364
Reaction score
155
Points
33
hari ni kata ada demontrasi kat Masjid Putrajaya... tp aku pi takda pun... yg ada PELANCONG-PELANCONG asing yg SEKSI-SEKSA berkeliaran depan masjid tu....

Astarghfirullahal'azim.... takdak inisiatif ka pihak2 yg berkenaan?? bagi laa ketat sket peraturan kat perkarangan Masjid Putrajaya yg gah tu....

pastu amik gamaq pakai singlet nampak alur dada, sluar pendek paras peha ketat2, membelakangi keindahan Masjid.... isk isk isk...

apa anda rasa sbg org Islam...? hormatkah mereka pada agama Islam??

sorry off topic jap~
kalau aku ada kat sana...aku p kat pompuan mat saleh lepas tu bejabat tangan dengan dia dan said hai u r bery beautiful:eek::eek::eek::mad: pelempang adalah
 

dell

Super Active Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,124
Reaction score
90
Points
80
..demosntarsi je...

..hurm..

..Israel ketawakan ker...
 

hgt422007

Active Member
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,364
Reaction score
155
Points
33
hish kecewa betul habis solat jumaat kelmarin macam tiada apa-apa berlaku...habis solat balik rumah gitu jer...imam masjid pun tak kata di tepi pintu kami sedia tabung-tabung derma khas untuk orang2 palestin....
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
jangan lupa solat hajat untuk saudara kita di Palestine, anggap ia satu kewajipan pada kita sekarang..
 

shinkawa

Active Member
Joined
Aug 23, 2008
Messages
1,332
Reaction score
23
Points
25
kalo leh dapat list barang2 yahudi tu bagos jgk.

boikot ramei2..
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
hish kecewa betul habis solat jumaat kelmarin macam tiada apa-apa berlaku...habis solat balik rumah gitu jer...imam masjid pun tak kata di tepi pintu kami sedia tabung-tabung derma khas untuk orang2 palestin....
tmpt aku selesai jerk solat jumaat,
trus solat hajat..
masa akhir khutbah pn ade doa utk minta htr bala kt yahudi..
:(
 
Sponsored Post
Top
Log in Register