5 Mitos Lelaki Terhadap Perempuan

CG Sponsors




diana_hana

Fun Poster
Joined
Jun 7, 2008
Messages
788
Reaction score
40
Points
20
Sorry bebanyak kalo dah ade & kalo salah tempat :p

Mitos 1: Kaum perempuan sering berasa tidak puas hati
Hakikat: Perempuan sentiasa mahu memperbaiki keadaan supaya lebih baik

Mitos 2: Kaum perempuan bercita-cita tinggi
Hakikat: Sebenarnya perhubungan kedua belah pihak lebih bercita rasa tinggi

Mitos 3: Kaum perempuan suka mengawal pergerakan kekasihnya
Hakikat: Perempuan lebih bersikap ambil berat dan lebih prihatin

Mitos 4: Kaum perempuan lebih mengada-gada
Hakikat: Perempuan suka dimanja dan diberi perhatian

Mitos 5: Kaum perempuan beremosi tinggi dan cepat sensitive
Hakikat: Perempuan lebih berjiwa halus

So lepas baca ni, harap2 kaum lelaki tak salah sangka kat kaum perempuan la ek!!!
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Sorry bebanyak kalo dah ade & kalo salah tempat :p

Mitos 1: Kaum perempuan sering berasa tidak puas hati
Hakikat: Perempuan sentiasa mahu memperbaiki keadaan supaya lebih baik

Mitos 2: Kaum perempuan bercita-cita tinggi
Hakikat: Sebenarnya perhubungan kedua belah pihak lebih bercita rasa tinggi

Mitos 3: Kaum perempuan suka mengawal pergerakan kekasihnya
Hakikat: Perempuan lebih bersikap ambil berat dan lebih prihatin

Mitos 4: Kaum perempuan lebih mengada-gada
Hakikat: Perempuan suka dimanja dan diberi perhatian

Mitos 5: Kaum perempuan beremosi tinggi dan cepat sensitive
Hakikat: Perempuan lebih berjiwa halus

So lepas baca ni, harap2 kaum lelaki tak salah sangka kat kaum perempuan la ek!!!
elek...teori nak cover lah nie :eek::eek::eek:
 

saiyan87

Fun Poster
Joined
May 4, 2008
Messages
676
Reaction score
1
Points
15
wakaakak... ade ke plak bg alasan camtu... ni alasan cover jer ni kn....
 

SkyZer

Freshie
Joined
Dec 14, 2009
Messages
32
Reaction score
0
Points
6
Walau apa juah hakikatnya,
tetap tak suka sifat tersebut
 

harraz asyraaf

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
7,794
Reaction score
93
Points
70
Sorry bebanyak kalo dah ade & kalo salah tempat :p

Mitos 1: Kaum perempuan sering berasa tidak puas hati
Hakikat: Perempuan sentiasa mahu memperbaiki keadaan supaya lebih baik

Mitos 2: Kaum perempuan bercita-cita tinggi
Hakikat: Sebenarnya perhubungan kedua belah pihak lebih bercita rasa tinggi

Mitos 3: Kaum perempuan suka mengawal pergerakan kekasihnya
Hakikat: Perempuan lebih bersikap ambil berat dan lebih prihatin

Mitos 4: Kaum perempuan lebih mengada-gada
Hakikat: Perempuan suka dimanja dan diberi perhatian

Mitos 5: Kaum perempuan beremosi tinggi dan cepat sensitive
Hakikat: Perempuan lebih berjiwa halus

So lepas baca ni, harap2 kaum lelaki tak salah sangka kat kaum perempuan la ek!!!
..........

hihihi...

rasanya kalau bahagian Mitos tu ditukar kepada Hakikat dan vice versa....rasanya lebih praktikal kot....huahauhauahuahu:))
 

roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
emm.satu pn tade kt gf aku..just understanding jer :D
 

K.E.Y..kuchi

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Jul 14, 2009
Messages
3,354
Reaction score
8
Points
25
ala...pompni nk cover je lebey....mitos kunun.....:p
 
Sponsored Post
Top
Log in Register