5 Calon Perdana Menteri Malaysia Untuk Masa Hadapan

CG Sponsors




Sponsored Post

odin_kaa

Active Member
Joined
Dec 29, 2012
Messages
1,196
Reaction score
100
Points
43
kalau di perhatikan nama2 berikut memang ada harapan..sebenarnya mereka semua geng sesama sendiri walaupun berlainan parti

Mereka telah mewarisi kepimpinan drp atuk2 dan bapa mereka

Point agama & perkauman akan terus mereka gunakan utk merebut tahta2..nanti cucu cicit depa pun ikut mende yg sama..mende ni recycle
Seluruh dunia apply mende yg sama

Dan kita akan terus mengundi hehe
Untuk ke depan, kena ada kompromi yang lagi luas dari biasa. Tapi harganya mesti mahal & tak terbayar
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
9,017
Reaction score
1,708
Points
151
Untuk ke depan, kena ada kompromi yang lagi luas dari biasa. Tapi harganya mesti mahal & tak terbayar
ya betul
Itu la dunia politik
The ultimat
Berbaloi apa
Satu keturunan dpt mewarisi

kuasa sapa tanak oiiii
One ring to rule all
 

odin_kaa

Active Member
Joined
Dec 29, 2012
Messages
1,196
Reaction score
100
Points
43
ya betul
Itu la dunia politik
The ultimat
Berbaloi apa
Satu keturunan dpt mewarisi

kuasa sapa tanak oiiii
One ring to rule all
Yang melayu islam nak tetap pegang tampuk sebab ini tanah tumpah darah kita, banyak insiden di luar negara menjadi iktibar macam arab spring yang penghujungnya indah khabar dari rupa, ingatkan kerajaan tempatan berkuasa, rupanya jadi sewel dibuai kuasa-kuasa besar, selepas usaha2 penggulingan pemerintah dibuat. yang bukan melayu pulak masih dengan polemik ditindas hari2 & bermentaliti pendatang, taknak asimilasi sampai hari ni, sebab tu sanggup bagi semua asalkan aliran vernakular tak dihapuskan. kalau keadaan macam ni, tak mustahil lagi 50 tahun akan berdarah balik tanah air kita sebab perpaduan tu cuma wujud atas kertas, tapi bukan dalam kalangan masyarakat. nak harap kembali pada semangat perlembagaan, nampak macam agak mustahil sebab pentadbiran masa lampau dah bagi kelonggaran sangat. nak tengok jugak apa idea2 bakal2 pemimpin masa depan ni. kalau taknak duduk semeja, tunggu je la bom meletup
 
Sponsored Post
Top
Log in Register