Article Discussion : 4 Fakta Panas : Apakah benar rakyat Malaysia gila seks??

CG Sponsors




mierizal

Active Member
Joined
Aug 27, 2009
Messages
1,459
Reaction score
7
Points
25
tgk brita2 yg kuar kat tv.. paper.. apa yg slalu dihightlightkan...
tgk kat kedai2 kopi mnuman apa yg bnyak dijuall...
tgk kat tepi2 jln ubat apa yg bnyk di juall..
tgk2 dalm henpon bdk2 muda video 3gp apa yg ada..
 
Sponsored Post

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
sex itu multivitamin
 

silibug

Active Member
Joined
Nov 13, 2010
Messages
1,557
Reaction score
14
Points
25
sbg langkah pencegahan.. aku harap org2 yg terer programming tu watla satu virus utk hapuskan 3gp ni...
mudahje kan..hu2..
mane2 3gp yg x berkaitan tu aggpla sbg collateral damage..
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
hamba mmg gila seks. kwn2 cg yg rapat mesti tau kegilaan hamba pada seks.

cuma gila seks ambo bukanlah pada tempat yg tk sepatutnya. kita dah berbini, buat kat bini la.
 

zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
masih rendah berbanding negara jiran :))
 

lanst

Active+ Member
Joined
Aug 6, 2009
Messages
4,968
Reaction score
77
Points
30
kesian.....kalau betulah 4fakta tu...ni tandanya keruntuhan akhlak kt malaysia dah makin parah....x de sape nak bendung....sbb tu dlm Alquran tu ada hukum HUDUD...bila manusia buat hukum sendiri nilah jadinya...

Aku mls nk ckp lbh2, nnt ada org ckp ako pro parti itu pro parti ini...

Korang pikirlah sdri...

Slmt berbuka
 
Sponsored Post
Top
Log in Register