3gp tersebar seluruh kampung, gadis nafi terlibat video lucah

CG Sponsors




NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,185
Reaction score
1,041
Points
1,101



TANAH MERAH- Seorang gadis terpaksa menanggung malu apabila seorang kenalannya memberitahu dia pernah terlibat dalam rakaman video lucah yang diterima melalui telefon bimbit kenalannya itu di Kampung Becah Tok Kama, di sini.

Gadis terbabit, Norkamisah Mat Yaacob, 19, kini tinggal bersama ibunya, Asiah Mamat, 40 setelah bapanya meninggal sejak dia berusia tiga tahun lagi.

“Saya trauma apabila menerima berita terbabit daripada seorang kenalan, Ismail Deraman tiga hari lalu, ketika saya sedang berniaga di kedai kopi di kawasan kampung.

“Dia mengatakan seorang gadis mirip saya melakukan perhubungan seks bersama seorang lelaki yang tidak dikenali dalam rakaman video itu,” katanya kepada Sinar Harian.

Katanya, rakaman terbabit diperolehi dari rakan Ismail, yang dikenali sebagai Alias yang berasal dari Kampung Rawa, Bechah Laut.

“Apa yang lebih memalukan rakaman video ini sudah tersebar hampir ke seluruh kampung ini dan Kampung Bechah Laut.

“Saya amat tertekan dengan situasi ini kerana setiap kali saya keluar berjalan di kawasan kampung, masyarakat memandang seorang terhadap saya,” katanya.

Sehingga hari ini (semalam), Norkamisah tidak lagi menjalankan perniagaan dan terus menutup kedai kopi akibat insiden yang memalukannya ini.

Norkamisah berkata, selepas menerima berita terbabit, dia terus membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Tanah Merah pada 8 Februari lalu untuk menuntut keadilan atas kes terbabit.

“Saya sedih dan malu kerana kini saya dan keluarga seperti dipulaukan akibat rakaman video itu.

“Saya boleh buktikan yang saya tidak terlibat dan gadis dalam rakaman itu bukan saya kerana saya ada tanda lahir di bahagian leher manakala gadis dalam rakaman itu tiada tanda lahir itu,” katanya.

Sementara itu, menurut ibu Kamisah, Asiah, dia amat terkejut ketika menerima berita terbabit.

“Makcik hampir pengsan apabila menerima berita terbabit dari anak bongsu makcik ni, tuhan sahaja yang tahu betapa malunya keluarga kami di atas penyebaran berita ini.

“Apa pun makcik harap jika ada insan yang tidak puas hati dengan anak makcik, tampilah ke hadapan dan tidak melakukan perkara seumpama ini yang mengaibkan individu dan menjatuhkan maruah,” katanya.

Menurutnya, Kamisah juga tidak mempunyai musuh kerana dia tidak mempunyai ramai kawan dan di antara kenalan lelaki juga dia hanya berkawan biasa dan tidak pernah mempunyai hubungan sebagai kekasih.

“Harapan makcik agar keadilan dapat ditegakkan dalam kes anak makcik yang teraniayai ini. Jika ada pihak yang tidak puas hati tampillah dan jangan melakukan perkara seperti ini yang boleh mengaibkan orang lain,” katanya.
 
Sponsored Post

GSR

Active Member
Joined
Jan 6, 2009
Messages
1,455
Reaction score
4
Points
25
kesiannya....mana 3gp nyer bro..???
 

pesot11

Fun Poster
Joined
Jul 20, 2009
Messages
181
Reaction score
10
Points
15
ntah...kasi la 3gp sekali..br tau betul ke tak..hehehehe
 

Mr.81

Active Member
Joined
Jul 5, 2009
Messages
1,401
Reaction score
4
Points
35
kesian...meh kiter sahkan betul ke tak....mana 3gpnyer...
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,422
Reaction score
21,052
Points
1,671
keyword norkasimah..hehe
 

faizal_fx

Active Member
Joined
Oct 22, 2009
Messages
1,979
Reaction score
291
Points
41
ooo..dia ada tanda lahir kat leher, tp kat 3gp tu awek tu x de..

link mana ? link 3gp ?

nak tengok ader ke x der tanda lahir tu :">
 

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,705
Reaction score
295
Points
141
meh saya autopsikan 3gp tu.. :D
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
betol ke tak nie?:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register