30 Years of Proton – Tracing Back To A Time When Malaysians Cheered For Proton

CG Sponsors




d_conan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 24, 2011
Messages
24,170
Reaction score
866
Points
161
Haha.. xde lg proton utk aku.. mcm tahik.n haah
 
Sponsored Post

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
20,584
Reaction score
1,695
Points
201
Dengar cite "GEELY" dari China akan ambil 51% kat Tanjung Malim..?
Dan dah diluluskan oleh kerajaan kita..?
Betul ke...?
Proton Tanjung Malim Sdn Bhd ke?
 

sekapai

Fun Poster
Joined
Feb 1, 2010
Messages
475
Reaction score
67
Points
20
aku dah beli 3 buah proton dan satu perodua viva..
bab handling, perodua boleh ke laut
 
Last edited:

hum

Super Active Member
Joined
Mar 9, 2009
Messages
5,476
Reaction score
88
Points
70
harga terkini

Preve - RM 61,023
Civic - RM 127,800

6k sama dengan 60k ? macam x logik tuan..
tahun 1985 harga secawan teh dalam

10sen hingga 15 sen..sekarang?

purata gaji masa tu dalam 200-300 je kalau tak silap, sekarang purata gaji dalam 2000-3000

lebih kurang je..sebab masa tahun 1985 memang dah ada cukai..lain la tahun 1970an..
 

lolsomany

Freshie
Joined
Mar 6, 2016
Messages
31
Reaction score
9
Points
11
jangan sembang bab kereta selagi hangpa tak tahu pasal inflasi dan bagaimana kita umat manusia ditipu sejak dari kecil lagi.

nanti hangpa akan faham kenapa karipap tahun 90-an harga 10sen sekarang jadi 40sen walaupun duit kita naik atau jatuh

 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
10,124
Reaction score
1,491
Points
191

saja up thread nk kongsi ttg proton limosin..

noice..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register