BTC USD 23,802.9 Gold USD 1,769.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

3 sekawan .........best ni

Riger

Banned
Messages
89
Joined
Jun 21, 2008
Messages
89
Reaction score
11
Points
11
3 sekawan iaitu KURA,ULAT dan KATAK.
Pada suatu hari,KURA membuat satu parti secara kecil-kecilan.Dia mengajak ULAT dan KATAK datang ke rumahnya untuk menyambut HARI MERDEKA di rumahnya.Maka,datanglah ULAT dan KATAK berpesta habis-habisan di rumah KURA.Satu jam kemudian,KURA bertanya kepada KATAK.

KURA:Hei,katak!Aku rasa ada sesuatu je yang takde lah.
KATAK:……..patutlah,rokok dah habis lah!
KURA:Betul lah,apa kata kau pergi kejap beli rokok kat kedai depan tu.
KATAK:Ala….kaki aku sakit lah,dari tadi asyik melompat je.Kau suruh ulat lah pergi beli.
KURA:Bagus jugak idea kau tu.
ULAT:Aku malas lah nak pergi beli.
KURA:Ala…kau tolong lah pergi beli kejap.Kau pun nak hisap rokok jugak kan.Aku dengan katak dah bersetuju nak suruh kau pergi beli.Boleh lah…..
ULAT:Ok lah,aku pergi beli sekarang.

10 minit…30 minit…1 jam…berlalu,ULAT masih belum pulang lagi dari kedai.KURA dan KATAK berasa bimbang terhadap apa yang terjadi kepada ULAT.KURA dan KATAK kemudian keluar pergi mencari ULAT yang belum pulang lagi.Setibanya di pintu keluar,ULAT sudah pun berada di depan pintu.KURA pun berkata..

KURA:Hah,itu pun kau.Mana kau pergi dari tadi lagi belum balik?
KATAK:Hei,kau tau tak,kau buatkan kita berasa risau je…..Mulut aku dah naik kering ni.
KURA:Rokok yang aku suruh beli tu mana?
ULAT:Hek’eleh….Aku gerak pun belum lagi,tau!
KATAK:Habis,dari tadi sampai 1 jam kau buat apa?
ULAT:Kau nampak ni,dari tadi lagi aku BELUM HABIS lagi PAKAI KASUT !!!
 
Sponsored Post

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
gem
Messages
14,648
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
layan gak... ok la.. best gak..
 

tokputih

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,365
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,365
Reaction score
904
Points
176
heh heh heh... layan ajelah.. lain kali sebutlah ulat gonggok.....
 

namkin

Active+ Member
Messages
3,381
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,381
Reaction score
57
Points
30
hadoi~!!!
jgn kawan la dgn ulat...
 
Sponsored Post

Top
Log in Register