BTC USD 29,729.3 Gold USD 1,858.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

3 Rakan Didakwa Membunuh 1 Lelaki Di Bukit Bintang

Sponsored Post

reezn

Active+ Member
Messages
3,760
Top Poster #1
Joined
May 1, 2022
Messages
3,760
Reaction score
327
Points
41
dulu pernah gak kerja kat bb, menyewa pun kat bb, selalu kena kacau dgn tokey ayam suruh langgan ayam ....😆, nasib baik aku lebih suka ikan drpd ayam,

bape rm sewa kat situ? selesa?
kadang tengahari buta pun tokey tu kacau. hahaha
 

ahmaddpintu

Fun Poster
Messages
660
Joined
Dec 24, 2017
Messages
660
Reaction score
199
Points
33
bape rm sewa kat situ? selesa?
kadang tengahari buta pun tokey tu kacau. hahaha
20 tahun dulu sewa bilik rm300, satu floor ada 4 bilik dapor satu bilik air satu ruang tamu satu, tak selesa pasal yg mnyewa lain bilik lain fahaman, lagi haru kalau ada pondan yg tompang menyewa sekali.....awwwwww....tak rela youu
 

reezn

Active+ Member
Messages
3,760
Top Poster #1
Joined
May 1, 2022
Messages
3,760
Reaction score
327
Points
41
20 tahun dulu sewa bilik rm300, satu floor ada 4 bilik dapor satu bilik air satu ruang tamu satu, tak selesa pasal yg mnyewa lain bilik lain fahaman, lagi haru kalau ada pondan yg tompang menyewa sekali.....awwwwww....tak rela youu

hahaha...seram pondan sewa sekali
 

yussv

Super Active Member
gem
Messages
6,345
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Oct 18, 2008
Messages
6,345
Reaction score
1,090
Points
151
semua uncles. apa la.
tembak dahi. execution style.
anney, mana dapat pistol ni?
Btul2 gangster paradise ni.. besar kes dia..tgk eskot pun dah tau..
 

yussv

Super Active Member
gem
Messages
6,345
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Oct 18, 2008
Messages
6,345
Reaction score
1,090
Points
151
dulu pernah gak kerja kat bb, menyewa pun kat bb, selalu kena kacau dgn tokey ayam suruh langgan ayam ....😆, nasib baik aku lebih suka ikan drpd ayam,
Patut la..komen ni mcm ade bau2 ikan sikit.. 🤭😁
 
Sponsored Post

Top
Log in Register