BTC USD 57,492.4 Gold USD 1,771.05
Time now: Jun 1, 12:00 AM

2010 NEW YEAR GATHERING...16/01/2010 ( Q Thai Cheras ) done and success

adakah anda ingin adakan CG gathering


  • Total voters
    0
Status
Not open for further replies.

ayie206

Legendary Member
Messages
16,425
Joined
Apr 7, 2008
Messages
16,425
Reaction score
106
Points
123
DSC01599.jpg


ahli parlimen shah alam sedang memberi sumbangan peribadi kepada salah seorang mangsa banjir baru2 ini.. :)):))
 
Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
Messages
25,111
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
cet, komen orang lain lak ahh.......:(:)(:)((
 

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
Messages
27,610
Paid Membership
Joined
May 15, 2009
Messages
27,610
Reaction score
171
Points
128
mana lagi gamba?? aku baru je nak tgk balik muka org2 semalam. semalam tak sempat nak pi singgah semua meja sbb malu sungguh~~~~
 

haudli

CG Top Poster Club
Messages
47,314
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
salam semua,,
pokdin nak ucapkan tahniah kepada kuchi kerana berjaya menjadi mastermind utk gath kali ni..

kepada mr k n kak insyi juga terima kasih bebanyak di ucapkan..x lupe,tahniah gak kat geniuseuro kerana membantu melicinkan lg aturcara gath..

kepada gnola yg sudi berkonvoi n menunggu pokdin di seremban juga amatla pokdin hargai..then pokdin ikut gnola gi amek procodine kat kajang.

dan juga pokdin ingin memohon maaf kepada elly ngan geniuseuro kerana hadiah dr pokdin n kakdin yg tidak seberape..kotak yg buruk tu sebenarnye ain q thai yg sponsor(die yg gi bungkus n salotep kat kaunter) coz pokdin mmg ingat masa gath nak bg hadiah tu tanpa kotak...tapi nasi pun da jd bubur...sori ye...

lastly..gath ni mmg sungguh mantopp dan menghiburkan..next gath pasti pokdin join lagi..
 

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Messages
27,295
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
41
Points
125
smlm nampak ade byk kamera. mana semua?
 

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Messages
27,295
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
41
Points
125
salam semua,,
pokdin nak ucapkan tahniah kepada kuchi kerana berjaya menjadi mastermind utk gath kali ni..

kepada mr k n kak insyi juga terima kasih bebanyak di ucapkan..x lupe,tahniah gak kat geniuseuro kerana membantu melicinkan lg aturcara gath..

kepada gnola yg sudi berkonvoi n menunggu pokdin di seremban juga amatla pokdin hargai..then pokdin ikut gnola gi amek procodine kat kajang.

dan juga pokdin ingin memohon maaf kepada elly ngan geniuseuro kerana hadiah dr pokdin n kakdin yg tidak seberape..kotak yg buruk tu sebenarnye ain q thai yg sponsor(die yg gi bungkus n salotep kat kaunter) coz pokdin mmg ingat masa gath nak bg hadiah tu tanpa kotak...tapi nasi pun da jd bubur...sori ye...

lastly..gath ni mmg sungguh mantopp dan menghiburkan..next gath pasti pokdin join lagi..

tima kasih.kem salam kat kakdin. hadiah dah dilenjan mlm td. :))
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register