20+0+0+0 Desak Pas Keluar PR di Shah Alam

CG Sponsors




shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,005
Reaction score
208
Points
133
20 PENYOKONG PAS? BIAR BETIK BERITA NI

SHAH ALAM 27 Dis. – Kira-kira 20 Pas Selangor hari ini berhimpun di sini bagi mendesak kepimpinan parti itu keluar daripada pakatan pembangkang.

Kumpulan tersebut mendakwa, Pas perlu mengambil tindakan itu secepat mungkin ekoran terlalu banyak keadaan yang tidak memihak kepada parti tersebut sama ada dalam pentadbiran di Selangor dan perjuangan Pas.

Malah kumpulan tersebut yang bergerak atas nama Badan Bertindak Gerakan Kesedaran Penyokong dan Pengundi Pas (GKPPNS) itu turut menyatakan Pas sejak akhir-akhir ini dilihat menjadi boneka kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP.

Keadaan itu kata mereka, boleh menjejaskan kepentingan orang Melayu dan Islam yang dikhuatiri akan terus menggadaikan maruah parti itu.

Menurut jurucakap GKPPNS, Wan Hilman Wan Ibrahim, desakan yang dilakukan oleh pihaknya tercetus daripada kesedaran yang mahukan Pas terus kekal sebagai sebuah parti politik yang tidak perlu bersekutu dengan PKR dan DAP yang menolak konsep negara Islam yang diperjuangkan sebelum ini.
- Utusan

Read more: http://nuraflah.blogspot.com

20+0+0+0=20 patut la sesak Shah Alam arini....
 
Sponsored Post

xxxkoi

Fun Poster
Joined
Aug 11, 2008
Messages
446
Reaction score
0
Points
20
Ini penyokong PAS yang x terkeliru dengan identiti.. PAS x perjuangkan MELAYU.. sejak bile PAS perjuangkan untuk MELAYU????, PAS berjuang untuk seluruh ummat, bukan hanya pada bangsa2 tertentu...
 

Interhots

Fun Poster
Joined
Jan 16, 2007
Messages
259
Reaction score
0
Points
10
xhabis2 diorang nie wat lawak,siap masuk utusan lak tu. media yang prihatin :eek::eek:
 

gastacopz

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2008
Messages
11,331
Reaction score
19
Points
120
:-? x nmpk cam pnyokong pas pun....

ramainye yg dtg... :eek::eek::eek::eek:







 

abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,951
Reaction score
124
Points
123
mcm budak upahan je :))
 

syah99

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2006
Messages
6,069
Reaction score
62
Points
70
kalau ye pun nak mengaku penyokong pas,
sila la tanggal dulu cap tu, pakai la kopiah baru nampak real.
ini nampak sgt budak2 upahan umno punya keje.
taktik senang mcm ni pun tak tau ke.
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
tgk berita tdi pon agak kelakar... macam lagi banyak banner dari manusia.
 

papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,244
Reaction score
26
Points
70
kah kah kah kah.... 20 ribu orang tu.... kah kah kah kah.... duit punya pasal sanggup jadi balaci UMNO.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register