BTC USD 37,835.2 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral 2 wanita ditahan kes baling bungkusan pada bayi

hiduprakyat

Super Active Member
Messages
6,582
Joined
Dec 6, 2010
Messages
6,582
Reaction score
467
Points
91
2 wanita ditahan kes baling bungkusan pada bayi
FB_IMG_1638500887706.jpg

GEORGE TOWN – Polis menahan dua wanita yang disyaki terlibat dalam kejadian membaling satu objek disyaki bungkusan barangan ke atas belakang badan seorang bayi yang sedang merangkak sehingga video kejadian itu tular di media sosial semalam.

Kejadian tersebut dikatakan berlaku di sebuah taska di kawasan Bayan Baru di sini yang menempatkan kanak-kanak daripada usia bayi.

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan Kamarul Rizal Jenal berkata, dua wanita berusia dalam lingkungan 20-an itu ditahan selepas polis menerima dua laporan berhubung kejadian tersebut pada pukul 7.39 malam semalam.

Menurutnya, tangkapan dua wanita tersebut bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-kanak 2001.

“Pada 2 Disember jam lebih kurang 8.12 pagi terkesan satu klip video berdurasi 44 saat dimuat naik oleh pemilik akaun Facebook Cahaya Nasihat Mohd Nhazeri yang memaparkan seorang individu membaling sebuah objek disyaki bungkusan mampat terhadap seorang bayi.

“Siasatan polis mendapati, kejadian berlaku pada 24 November lalu, pukul 6.45 petang di sebuah taska di sekitar Bayan Baru sebelum video tersebut dimuat naik oleh ibu mangsa di media sosial,” katanya dalam satu kenyataan hari ini. K! ONLINE
 
Sponsored Post

yussv

Active+ Member
Messages
4,236
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,236
Reaction score
662
Points
81
Geram je tgk video2 mcm ni..xnak jaga xyah la keje kt situ.. kalau kena kt ank kwn mmg susah hidup dia kwn buat
 

Jackhalid

Super Active Member
gem
Messages
6,870
Paid Membership
Joined
May 24, 2008
Messages
6,870
Reaction score
1,419
Points
151
siapa yg rakam tu? lain macam angle nya. eloklah ada bukti. bukan tuduh saja2 kan.
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,460
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,460
Reaction score
22,262
Points
1,831
Awards
1
Acc fb dah delete ke. Xde dah
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register