BTC USD 19,714.1 Gold USD 1,664.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

16 tahun jual produk guna logo halal tidak sah

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,714
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
30,714
Reaction score
4,123
Points
261
Awards
1
Ramai je org melayu yg makan kat kedai cina. Tak de rasa bersalah langsung..bukan nak buat cerita..menda depan mata..dengan laksanya...dgn mee nya..

A ah betul tu

Sedap kata mereka

B32637-B1-87-F2-433-B-B959-8-DEF74-D28775.jpg

F1665410-29-D2-46-BB-8-F0-C-6-F85-B32-E70-F8.jpg
 
Sponsored Post

underscore

Legendary Member
gem
Messages
12,478
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,478
Reaction score
4,618
Points
266
Awards
1
Tak boleh nk kata ape la yg mana yg dah g makan tu...mmg rasa sgt² dikhianati...😖😖

Kes ni kan, tadi kawan KPDNKK dah pi serbu dan siasat.

Ok rupanya memang kedai makan cina yang gajikan pekerja melayu jual di Sg ara, Penang.

Tak boleh dakwa sebab jual di sg ara tu tiada letak tanda halal…

Urmm senang ja xleh dakwa..sebab jual kat kedai,melayu jugak

Anda sendiri menilai…

Perkongsian; ABANG TANJUNG

299379793_183563440787370_5544043063031664784_n.jpg
299364078_183563414120706_1071217389539255528_n.jpg
 

kopirait

CG Top Poster Club
gem
Messages
40,567
Joined
Apr 18, 2010
Messages
40,567
Reaction score
3,344
Points
266
Awards
1
Tak boleh nk kata ape la yg mana yg dah g makan tu...mmg rasa sgt² dikhianati...😖😖

Kes ni kan, tadi kawan KPDNKK dah pi serbu dan siasat.

Ok rupanya memang kedai makan cina yang gajikan pekerja melayu jual di Sg ara, Penang.

Tak boleh dakwa sebab jual di sg ara tu tiada letak tanda halal…

Urmm senang ja xleh dakwa..sebab jual kat kedai,melayu jugak

Anda sendiri menilai…

Perkongsian; ABANG TANJUNG

299379793_183563440787370_5544043063031664784_n.jpg
299364078_183563414120706_1071217389539255528_n.jpg

Siap buat video yang tak boleh hadam tu.
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,714
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
30,714
Reaction score
4,123
Points
261
Awards
1
Termakan takpe
Tidak ada dosa

Kalu sedap
Bole beli lg hehe
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,714
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
30,714
Reaction score
4,123
Points
261
Awards
1
Sedap la kot
Sampai 2/3 x tu merasa hehe
 

ViperX

Super Active Member
gem
Messages
5,881
Joined
Oct 10, 2016
Messages
5,881
Reaction score
979
Points
121
Klo ambil bahan perapan, sos, kicap, sup ?

---

Aku nmpk mcm bizness partner..
Kiranya melayu ni proxy.. Ambil bahan semua.. Masak dkt tmpt sendiri, jual dkt org melayu..

Comfirm sedap.. Ntah apa benda dia campur.. :ROFLMAO:

Kedai makanan cina tu jual babi.. Kemungkinan besar, bahan perapan dibuat gunapakai minyak/lemak/air rebusan babi bla bla..

Org melayu makan hirup2 sampai habis..

Rip..
produk berasaskn babi ni mmg sedap. tanya la siapa2 yg mkn babi. kompom ckp sedap. lemaknya,dagingnya,tulangnya,kulitnya,patinya.
 
Sponsored Post

Top
Log in Register