16 tahun jual produk guna logo halal tidak sah

CG Sponsors




Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,411
Reaction score
1,939
Points
201
2,3 tahun lepas ada viral kat Indonesia.
Penjual daging salai ni dah berniaga kat pasar Ramadhan sudah sekian lama.
Dia bertudung dan menjual daging khinzir.
Dah berapa ramai yang makan daging salai tu.?
Peniaga tak de rasa bersalah pun bila kantoi.
bila tak siar nama company dan juga produk...nampak pihak berkuasa tiada rasa marah langsung atas kurang ajar peniaga itu menipu org islam...sekarang buat kerja je..melepas kan batuk di toilet....semoga mereka yg tak bersungguh jaga Islam ni kena balasan setimpal
 
Sponsored Post

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
21,188
Reaction score
1,585
Points
206
haha sejak dulu sampai skg, klu berita mcm ni pemberita taknak kasitau jenama produk & kilang yg buek/supply/bungkus produk ni

sonangnyo kojo pemberita, den pun boleh jadi reporter ekekekeke
 

TamingSari

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 28, 2006
Messages
25,463
Reaction score
158
Points
138
mcm ni apa2 cerita pun leh reka tuk tarik viewer
 

cari_makan

Active+ Member
Joined
Sep 27, 2006
Messages
4,269
Reaction score
93
Points
30
Bukan je produk apa tak diberitahu, gambar penguatkuasa pun dah watermark.
Takut kena saman le tu dengan company.
kita sebagai pengguna yg dah kena tipu ada tak peruntukan utk saman syarikat2 yg mcm ni?
#cmm
 
Sponsored Post
Top
Log in Register