16 September - Sukar BN untuk gagalkan - Anwar

CG Sponsors




His777ham

Active Member
Joined
Feb 19, 2008
Messages
2,156
Reaction score
3
Points
25
hahahah hahahah hahahahha hahahahhaha hahahahha
 
Sponsored Post

Untung_Deras

Permanently Banned - Creating Multiple ID
Joined
Jan 26, 2008
Messages
3,131
Reaction score
0
Points
20
dah makin lemah dan semakin melemah dah ameno nie... tunggu masa aje dah....
dah nak PUTUS rezeki la puak umno ni
ada yang kata rezeki haram sebhagaiannya

putus rezeki= ajal mari
:eek:
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
apa implikasinya jika 16 september dulu berjaya?
 

asdf

Fun Poster
Joined
Nov 16, 2019
Messages
256
Reaction score
32
Points
30
apa implikasinya jika 16 september dulu berjaya?
mana berjaya. gagal.
bila dah gagal, cepat2 salahkan pihak lain. dpt undi simpati, yg menggagalkn akn dikutuk maki seranah.
teknik ini dah basi dah
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,888
Reaction score
1,639
Points
101
apa implikasinya jika 16 september dulu berjaya?
- Minyak akan mahal atas rm2
- Tol tetap ada dan tol baru tetap akan dirasmi
- Pendidikan tetap tak percuma
- Hutang ptptn masih tak mansuh
- RM50 masih tak penuh 1 troli
- bursa malaysia tetap terburuk dibawah ph

Kepada macai yg hilang ingatan, boleh google kembali 'BUKU JINGGA' dan amati isi kandung dia mcm mana.
(Tapi baca pelan2 tau.. takut jem kepala otak korang nak hadam nanti)

Ini aku cite bab ekonomi je tau..
Belom masuk bab

- lgbt akan punya suara lantang
- pengganas ltte akan punya backup kuat
- komunis gay pun dpt backup kuat
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,638
Reaction score
518
Points
161
- Minyak akan mahal atas rm2
- Tol tetap ada dan tol baru tetap akan dirasmi
- Pendidikan tetap tak percuma
- Hutang ptptn masih tak mansuh
- RM50 masih tak penuh 1 troli
- bursa malaysia tetap terburuk dibawah ph

Kepada macai yg hilang ingatan, boleh google kembali 'BUKU JINGGA' dan amati isi kandung dia mcm mana.
(Tapi baca pelan2 tau.. takut jem kepala otak korang nak hadam nanti)

Ini aku cite bab ekonomi je tau..
Belom masuk bab

- lgbt akan punya suara lantang
- pengganas ltte akan punya backup kuat
- komunis gay pun dpt backup kuat
buku jingga tu sebenarnya buku DAP. acah acah bagus innocent buku jingga konon. pegi mampus lah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register