16 mati, 5 cedera dan 5 merayau

CG Sponsors




Sponsored Post

mokhaini

Active+ Member
Joined
Sep 24, 2009
Messages
3,094
Reaction score
13
Points
25
tak ada sapa berkenan ke buat kenduri raya cina ni ....
 

kasmarol

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2008
Messages
9,935
Reaction score
59
Points
80
bile nih?td baru lalu highway tu ok jer
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
sapa nak pi tangkap tu...!!!!
 

LORDZ666

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2007
Messages
3,672
Reaction score
5
Points
25
ini dah lama ade dah ni.astruk........
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,844
Reaction score
38
Points
130
ni da lame la..
da banyak kali kot ade dalam cg ni :D
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
ni lama dah ni...hehehehe xde lagi ke dalam cg ni? rasanya mcm dah ada je..:) tapi pernah gak fikir, bukan ke lori khinzir cuma boleh bergerak pada waktu antara 12 tgh mlm sampai 7 pagi jek?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register