BTC USD 63,478.1 Gold USD 1,770.70
Time now: Jun 1, 12:00 AM

13 kali kena rogol abang ipar

balqis07

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 27, 2010
Messages
30,953
Reaction score
294
Points
136
KUALA KETIL - Ibarat jatuh ditimpa tangga, itulah terjadi kepada dua beradik berusia 23 dan 24 tahun mendakwa dirogol abang ipar mereka di rumah abang iparnya dan di kediaman mereka di sebuah kampung di sini.

Salah seorang dari dua beradik itu dirogol sebanyak 13 kali sejak 2007-2010, manakala seorang lagi dirogol sebanyak sembilan kali sejak 2005 sehingga 2010.

Lebih malang, salah seorang dari dua beradik itu turut dirogol sebanyak dua kali oleh seorang bomoh yang kononnya bertujuan merawat masalah gadis malang itu.

Kejadian terkutuk itu diceritakan sendiri oleh kedua-dua mangsa kepada ibu saudara mereka seterusnya bertindak membuat laporan di Balai Polis Kuala Ketil.

Keadaan itu mengakibatkan lelaki berusia 40-an dan mempunyai tiga cahaya mata itu menyerah diri kepada polis pada jam 10 pagi, kelmarin.

Timbalan Ketua Polis Daerah Baling, Deputi Superintendan Abdul Rahim Abdullah mengesahkan kejadian berkenaan.

Menurutnya, kejadian itu disiasat mengikut seksyen 376 Kanun Keseksaan (KK) kerana merogol, sabit kesalahan dikenakan hukuman penjara selama tidak kurang dari lima tahun dan tidak lebih 20 tahun dan sebat.




sumber:http://www.sinarharian.com.my/edisi/utara/13-kali-kena-rogol-abang-ipar-1.82017
 
Sponsored Post

asasindino

Active+ Member
Joined
Jun 30, 2011
Messages
4,745
Reaction score
113
Points
43
tau melecak je abam ipar nie..pada pendapat aku, mesti dah 13 kali ++++
 

PiChA

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
2,621
Reaction score
3
Points
25
maakkk aiii..... 13kali??? sedar ke tak sedar ni...
 

toyist83

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2010
Messages
9,344
Reaction score
12
Points
65
mula2 sedap lepas tu bosan plak..
aper ni...
 

emasmoden

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2007
Messages
7,373
Reaction score
23
Points
65
Haha cam pelik jer bunyi tu, dah banyak kali baru nak ngadu.
sama je tu 2 beradik tu.
 

amins33

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
5,481
Reaction score
5
Points
65
Seronok mamat tu rogol...yg diorg senyap dr dlu apehal doe
 

sepalola2008

Active+ Member
Joined
Feb 8, 2008
Messages
3,212
Reaction score
5
Points
25
sedapppp bang.....pastu bang dah tak sedapppp kenapa ek...lu pk la sendiri
 

balqis07

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 27, 2010
Messages
30,953
Reaction score
294
Points
136
13x banyak tu...boleh wat diam aje selama tu, baru sekarang nak wat report.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register