13 Fakta Anda Patut Tahu Tentang Makanan Segera MCD KFC SUBWAY

Recommended Brokers


fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
257
Points
136
ayam KFC kecik2 sekarang ni... masak awal..lepas tu kecut.
 
Sponsored Post

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,152
Reaction score
381
Points
81
x best la McD takda table utk sorang ngadap dinding. ke tempat aku je yg xda?
 

noblegold

Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
1,762
Reaction score
24
Points
25
Ada betulnya .... dh le tak sedap takde aircond plk tu.

Dlm2 nak boikot pun trpks mkn fast food. Sbb cost dgn selesa.

Brand malaysia Islam kena ambik peluang dlm sektor fast food .

Nak hrpkan Radix Fried Chicken dl dh berkubur plk.
Nasi kukus mymama ada ... hehehe
 

fadl

Fun Poster
Joined
Feb 3, 2013
Messages
563
Reaction score
56
Points
20
Sebenarnya, makanan tak segera kat Malaysia ni tak lah sesihat mana pon. Banyak sangat makanan goreng. Dah la tu, Kadang2 minyak pon guna ntah berapa kali goreng. KAlau nak dibandingkan, makanan di restoran makanan segera ni lebih terjaga kualiti dan kebersihannya berbanding kebanyakan restoran-restoran biasa. Kalau nak sihat, masak sendiri, kita kontrol sendiri apa yang kita letak dalam makanan kita.
 

stillFX

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
5,963
Reaction score
477
Points
81
Ada betulnya .... dh le tak sedap takde aircond plk tu.

Dlm2 nak boikot pun trpks mkn fast food. Sbb cost dgn selesa.

Brand malaysia Islam kena ambik peluang dlm sektor fast food .

Nak hrpkan Radix Fried Chicken dl dh berkubur plk.
kena naikkan balik RFC.. benda boleh pergi jauh. Cuma pengurusan je failed. Konsep boleh pergi jauh.

Rantaian dia... Orang Muslim order makanan dari Radix Fried Chicken guna E-hailing Bungkusit.

Nampak tak? Byk entiti muslim berkait di situ.
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,067
Reaction score
1,513
Points
596
Setuju. Makan nasi campur. X sedap mana. Harga. Sampai belas2 ringgit. Skrg
yer rasa nasi campur lani tekan orang

rasa fast food lagi best lani
 

mrvx

Super Active Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
9,546
Reaction score
421
Points
81
subway dan highway 2x5 jer
 
Sponsored Post
Top
Log in Register