10 sebab kenapa lelaki membujang

CG Sponsors




roziex

Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
1,825
Reaction score
273
Points
41
1. Memang tidak ada nafsu tehadap perempuan.

2. Ada pengalaman pahit dalam bercinta. Mungkin ditinggalkan kekasih sehingga wujud perasaan tidak mempercayai perempuan lagi.

3. Dilahirkan dalam keluarga yang porak poranda atau pernah melihat kekejaman ayah tehadap ibunya.

4. Terlalu mencintai seseorang dan apabila cinta itu tidak kesampaian, terus hilang selera untuk barumah tangga.

5. Takut tidak bahagia bila berumah tangga nanti.

6. Meragui kemampuan seksualiti sendiri.

7. Merasakan lebih bebas dan senang hidup sendiri.

8. Terlalu sibuk dengan pelajaran atau pekerjaan.

9. Bimbang tidak bisa membahagiakan isteri dan takut mendapat anak cacat atau tidak cemerlang sebagaimana dirinya.

10. Senantiasa merasa tidak bersedia dari segi kemampuan material dan takut pasangan kecewa tidak dapat apa yang mereka inginkan.
 
Sponsored Post

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
bnyak yg betul...aku pun mmbujang lagi...:(
 

Wea Izre

Legendary Member
Joined
Apr 13, 2007
Messages
14,009
Reaction score
33
Points
120
huhuh,hanya yg bujang saje yg tau kebenarannya
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
hurm...

hanya Alalh sahaja yang mengetahui.....
 

roziex

Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
1,825
Reaction score
273
Points
41
sendiri fikir ape yang salah:D
 

tjbumi

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2007
Messages
2,588
Reaction score
8
Points
25
Rugi besar tu membujang sampai ke tua. Takde waris.... tak tahu nikmat sebuah perkahwinan..... :D:D

Tapi ramai gak yg dah kahwin tapi tak bahagia.... camne yerk..:-?
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
aku pon bujang lagi...pernah di kecewakan cinta dengan org yg betul2 aku sayang... rasa cam tkda mood nak bercinta... harap2 lepas ni ada gurl yg boleh buat aku untuk bercinta balik...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register