10 juta rm.

CG Sponsors




oldfriend

Freshie
Joined
Oct 28, 2008
Messages
28
Reaction score
0
Points
3
apa korang akan lakukan.....jika
seseorang bagi rm10juta dengan syarat kena abiskan dlan masa seminggu tanpa buat harta.......

aku rasa takat 5juta tu kau bley abiskan.............
korang sume beb...... how.......
 
Sponsored Post

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
mcm citer mr os plak....:))

kalo bagi derma sehari pon abis tu...:)
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
tanpa buat harta?
ape lg....
trip keliling dunia selama sehari
dan beli & buang roll royce dlm masa sejam....
kompom sehari + 1 jam je dh abis...
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
maknanya nilai rm kita dah makin rendah la kan.
nilai setiap matawang dlm dunia
mmg makin rendah dgn adanya inflasi....
ade yg makin tinggi pon sbb compare dgn matawang lain....
 

taqCUTEdin

Freshie
Joined
Oct 26, 2007
Messages
13
Reaction score
0
Points
3
derma kt sedara mara,biar mereka kaya,esok lusa kita papa bleh mintak tlg mereka
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,167
Reaction score
1,041
Points
1,101
apa korang akan lakukan.....jika
seseorang bagi rm10juta dengan syarat kena abiskan dlan masa seminggu tanpa buat harta.......

aku rasa takat 5juta tu kau bley abiskan.............
korang sume beb...... how.......
aku upah perompak suruh rompak aku.....abisla..pastu aku kasi la komisen kat perompak tu 5%...
 

satsepit

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2007
Messages
3,810
Reaction score
232
Points
43
apa korang akan lakukan.....jika
seseorang bagi rm10juta dengan syarat kena abiskan dlan masa seminggu tanpa buat harta.......

aku rasa takat 5juta tu kau bley abiskan.............
korang sume beb...... how.......
apa punya soalan daa...

buat apa nk habiskan??~X(~X( membazir amalan syaitan

pegi je kat bank, masukkan dalam acc persendirian... abis cite, sampai tua leh pakai
 

aHmadDaniEL

Banned
Joined
Jul 20, 2008
Messages
18,080
Reaction score
6
Points
115
apa daa thread camni..
kata thread smpah kang marah plak...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register