10,000 hadir majlis kahwin pandu lalu anak Ku Nan

CG Sponsors




theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,009
Reaction score
742
Points
121
bini denan gemok ni matsalleh ke? wife anak dier org indon... dgn bibil gak dier pilih
bini denan ni org indon gak. pelakon filem 18sx kat Indon dulu. (tak lucah, tapi faham2 la filem hantu2 indon zaman 80an dulu mcm mana, kalau x kena rogol, ada adegan esek2 sikit)

tapi indon yg high class la. bukan indon kampung2.

cantik2 wooo...

p/s: harap denan x makan luar.
 
Sponsored Post

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,528
Reaction score
1,195
Points
201
bini denan ni org indon gak. pelakon filem 18sx kat Indon dulu. (tak lucah, tapi faham2 la filem hantu2 indon zaman 80an dulu mcm mana, kalau x kena rogol, ada adegan esek2 sikit)

tapi indon yg high class la. bukan indon kampung2.

cantik2 wooo...

p/s: harap denan x makan luar.
oooo... suke bibik gak si setan gemok ni ek... x padan leher xada... muka dah cam kene asid ... selera x ngalah...
 

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,009
Reaction score
742
Points
121
oooo... suke bibik gak si setan gemok ni ek... x padan leher xada... muka dah cam kene asid ... selera x ngalah...
anak2 dia semua dia hantar study kat indon. speaking pun slang indon da.

mmg betul2 selera indon kot.

aku pun lepas tgk tiktok gelek indon selama berbulan2, pun mcm nak follow denan je ni.
 
  • Haha
Reactions: x35

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,528
Reaction score
1,195
Points
201
anak2 dia semua dia hantar study kat indon. speaking pun slang indon da.

mmg betul2 selera indon kot.

aku pun lepas tgk tiktok gelek indon selama berbulan2, pun mcm nak follow denan je ni.
haaa... kalo dier jd Pm.. konpom indon claim mesia dorg punye... blurppp
 

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,009
Reaction score
742
Points
121
haaa... kalo dier jd Pm.. konpom indon claim mesia dorg punye... blurppp
jgn risau, jibby dah klaim indon mesia punya dulu.

jibby dulu dah klaim ada darah kesultanan bugis kat sulawesi apa ntah.

jibby dah selamatkan kita.
 

Megat Al Fateh

Fun Poster
Joined
May 6, 2019
Messages
975
Reaction score
443
Points
41
fuhhhh... air flown beb

tp ni mmg kenduri level jutawan.. tak suprise pun
 
Sponsored Post
Top
Log in Register