BTC USD 32,681.9 Gold USD 1,784.78
Time now: Jun 1, 12:00 AM

1 malaysia tu bagus sangat..tapi

vastavista

Active Member
Joined
Jun 20, 2010
Messages
2,327
Reaction score
190
Points
33
Aku faham hasrat kerajaan untuk 1 malaysia...

Kira dh ok.. Tapi adakah kita tak nampak... Tadika,sekolah-sekolah rendah dan menengah masih tak satu malaysia..

Kata nk didik biar dari rebung?mana rebung? Buat sup

tahu tak:

Sekolah agama: Ajar fahaman ikut acuan agama..

Sekolah cina: Ajar .............

sekolah india; ajar apa entah...

Sebab diaorang tak biasa bercampur dengan pelbagai bangsa..
 
Sponsored Post

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
138
aku tak rasa apa2 benda yg 1malaysia

yang aku nampak nak sama ratakan agama kita dan semua agama ja

macam liberal..jadi aku kata :(scam:(scam:(scam:(scam

entah btoi entah tidak
 

jkbkk75

Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
1,084
Reaction score
10
Points
25
aku tak rasa apa2 benda yg 1malaysia

yang aku nampak nak sama ratakan agama kita dan semua agama ja

macam liberal..jadi aku kata :(scam:(scam:(scam:(scam

entah btoi entah tidak

yap itu yg kita risaukan...
tak salah kalau satu malaysia untuk menyatukan semua bangsa dimalaysia menjadi bagsa malaysia tetapi jika ia melibatkan agama maka amat2 bahaya sekali kepada akidah kita umat islam..
perkara ini sudahpun kelihatan dimana setia perayaan agama selain dari Islam juga disambut di peringkat nasional...
apakah kita mengiktiraf agama bereka juga betul..? cuba renungkan..
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
32,886
Reaction score
1,879
Points
201
klu badut yg ckp memang mcm tu paria pon kalah
 

vastavista

Active Member
Joined
Jun 20, 2010
Messages
2,327
Reaction score
190
Points
33
kos projek satu malaysia ni sangat tinggi...btul x?
 

vastavista

Active Member
Joined
Jun 20, 2010
Messages
2,327
Reaction score
190
Points
33
aku tak rasa apa2 benda yg 1malaysia

yang aku nampak nak sama ratakan agama kita dan semua agama ja

macam liberal..jadi aku kata :(scam:(scam:(scam:(scam

entah btoi entah tidak

ni diorang x mau kasi gaduh2 kot...kasi geng politik dapt duit dan kuasa...

3 d = duit,duit,duit
 

vastavista

Active Member
Joined
Jun 20, 2010
Messages
2,327
Reaction score
190
Points
33
kita tak mahu perang saudara...tapi klau projek satu malaysia berjaya akan wujud = BANGSA MALAYSIA, AGAMA ............
 

nvmname

Legendary Member
Joined
May 9, 2010
Messages
10,535
Reaction score
71
Points
120
apa tujuan thread ini ditubuhkan?>?
 

revolver

Active+ Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
3,142
Reaction score
110
Points
33
doremi pun kata umno sarkis... jadi tak heran la kalau depa ni jadi lagu tu...

ps: 1malaysia, slogan paling ***** pernah aku dengaq...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register