Man United 🏆⚽ Manchester United FC Part 3 (UEL 21 Feb 155AM) - FT Brugge [1][1] MU

CG Sponsors




TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
266,181
Reaction score
8,938
Points
2,226

Walaupun Jose Mourinho sekarang manager Spurs tapi masih lagi ambil peduli apa yang berlaku situasi di United.

Mourinho masih menyalahkan pihak atasan Man United yang tidak begitu alert dengan apa yang terjadi sekarang!

Acah-acah pergi Norway la, Pegi Portugal, tapi apa hasil yang United dapat ? Nothing !

#AMU12
#simple
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
266,181
Reaction score
8,938
Points
2,226

Macam ni lah baru nak tunjukkan kau tu kaya. Kalau asyik mintak diskaun memang tak jadi lah. Lebih nya tu sedekah lah woi !

#AMU12
#simple
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
266,181
Reaction score
8,938
Points
2,226

[ Apa dah jadi ]

Hanya 11 perlawanan sahaja yang dimenangi oleh United sejak Ole menjadi pengurus tetap Manchester United.
12 perlawanan pula kalah.

Kita nantikan apakah yang akan berlaku sekiranya statistik kekalahan demi kekalahan terus melanda United.

#BMU14
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
266,181
Reaction score
8,938
Points
2,226

| BMU - Petikan Kata |

Ole bercakap mengenai sorakan anti-Glazer: "Saya faham kekecewaan penyokong. Sudah tentu, ketika masa sukar ini. Saya fikir hari ini pemain mendengar dari peminat, apabila peminat menyokong mereka, itu membantu mereka, jadi terus berpegang teguh pada itu."

#BMU02 #BMU #GGMU
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
266,181
Reaction score
8,938
Points
2,226

| BMU - Petikan Kata |

Rio Ferdinand: "£ 600 juta (nilai pasukan United)? Mengenai apa? Saya tidak melihat nilainya di sana. Siapa yang telah dibeli? Ia amat memalukan. Saya malu berada di sini. Saya tidak melihat usaha dari pengrekrutan pemain. "

"Pada minit ke-84, saya melihat orang ramai bangun dan pergi, yang tidak pernah melihatnya di stadium ini, melihat orang pergi dengan rasa tidak puas hati, malu."

"Anda melihat beberapa pemain yang masuk, apakah pemain-pemain ini pernah menjadi pemain United? Siapa yang membeli pemain ini? Sekarang anda lihat, £ 600 juta dibelanjakan untuk pasukan ini. Empat pemain terbaik musim ini? Kesemua bakat dari akademi. Williams, Rashford, Greenwood, dan McTominay. "

"Kita hanya membeli pemain di sini, Sanchez, salah satu contoh yang bagus."

"Adakah pengurus itu cukup baik? Hasilnya tidak menggambarkan. Anda mesti jujur. Ia tidak cukup baik. Saya akan memberinya sedikit sokongan dalam satu segi, ramai pemain yuang mengalami kecederaan. Tetapi masih banyak wang yang telah dibelanjakan. "

"Anda tahu bahawa anda tidak baik dari serangan bola mati, 44% daripada gol lawan yang telah dikalahkan musim ini adalah dari sepakan bola mati. Ianya mengarut! Seseorang harus naik ke sana dan memimpin. Maguire, kamu kapten, pergi dan perintahkan rakan anda. Chris Smalling. Beliau adalah pemain pertahanan terbaik di kelab itu. Beliau dilepaskan pergi, saya tidak faham."

"Saya seorang peminat bola sepak, saya suka kelab ini dan mahu melakukannya dengan baik kerana sejak itu (sejak menyingkirkan PSG tahun lepas), ia telah menjadi seperti jalan yang berbatu, bukan hanya satu kawasan. Kita memerlukan seseorang untuk masuk dengan visi untuk melakukan itu. "

"Sukar untuk duduk di sini dan mengkritik, ada beberapa bekas rakan sepasukan saya di sana, anda mahu mereka melakukannya dengan baik tetapi anda tidak boleh berbohong dan melindunginya.

"Ada anak-anak muda di sekolah-sekolah di seluruh negara - mereka tidak akan memakai jersi United, mereka tidak mahu datang ke sini dan menyokong United berdasarkan apa yang kita lihat di sana, tidak akan berlaku. " [BT]

#BMU02 #BMU #GGMU
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
266,181
Reaction score
8,938
Points
2,226

| BMU - Petikan Kata |

Dalam pada kritik oleh bekas rakan sepasukannya dahulu seperti Gary Neville, Roy Keane, Patrice Evra dan Rio Ferdinand, pengurus United, Ole Gunnar Solskjaer kelihatan masih tentang dengan menjawab kritikan yang dilemparkan terhadap prestasi semasa skuad United.

"Permulaan liga terburuk untuk United dalam tempoh 30 tahun terakhir? Anda boleh bercakap tentang itu sepanjang hari, kami masih berada di kedudukan kelima dalam carta, saya tidak mahu hanya bertahan untuk kedudukan kelima dalam jcarta liga." [BT]

#BMU02 #BMU #GGMU
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
266,181
Reaction score
8,938
Points
2,226

| BMU - Perlawanan Seterusnya |

Watford/Tranmere Rovers lawan Manchester United
Piala FA Emirates (Pusingan Keempat)
Ahad, 26 Januari 2020, 11.00 malam
Stadium Vicarage Road/Prenton Park

Siaran langsung di Astro Supersport 4, Saluran 814 untuk Definisi Tinggi (HD), atau Saluran 834 (SD)

#BMU02 #BMU #GGMU #MUFC
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,047
Reaction score
1,045
Points
221
tak tukar manager lagi ke?...ingat dah tukar
 
  • Like
Reactions: TXT

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,763
Reaction score
218
Points
73
ole mantap tayah tukar..mu no 5 skang takde la trok sgt:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register