BTC USD 48,048.5 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

♪☆ApE uCaPaN KoRaNg☆♪

venomous

Active+ Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
4,469
Reaction score
61
Points
30
Salam....
Thread ni utk sape2 mmbuat ucapan utk sape2 je xkire sape...
Ucap je pape yg anda rase nk ucap n patut nk ucap...
Tak kire mse dan tempat utk berucap...
Nak berucap mcm YB ke, PM ke, Ckgu ke, sape2 je lah...
Just ucapkan je...
Nak buat karangan berucap pn bole...
Jom kite same2 memantapkn ucapan kite...


3165964776_70b313c447_o.jpg
 
Sponsored Post

venomous

Active+ Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
4,469
Reaction score
61
Points
30
nk mntk maaf kt sesape yg ad terase ngn perbuatan ak....
mybe ad yg marah or bnci, maafkn daku...
huhuhuhuhu
 

mike

Super Active Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
5,526
Reaction score
8
Points
65
gambar kat mana tue:p:p:psaya nak ucapkan selamat membukak thread baru pada TT:D
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Ucapan aku yg pertama... Apa kaitan pic tu? Kat mana tu?
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
nk mntk maaf kt sesape yg ad terase ngn perbuatan ak....
mybe ad yg marah or bnci, maafkn daku...
huhuhuhuhu

Merepek aku ko ni? sapa yg marah kat ko?:-?
 

venomous

Active+ Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
4,469
Reaction score
61
Points
30
ak mule ngn satu ucapan...
kalau la cg ni aku yg punye....
msti tgh rilek je aku...
huahuahua...
 

venomous

Active+ Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
4,469
Reaction score
61
Points
30
gambar kat mana tue:p:p:psaya nak ucapkan selamat membukak thread baru pada TT:D

tu gmba:
"World Business Center Busan. Busan, South Korea"
ad rezeki nk g sane...
nk ucap kn "Korea, tggu kedatangan ku!!!:)):)):))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register