“Bekas suami saya warak” - Noraniza

CG Sponsors




abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
125
Points
123
lelaki klu berpoligami mcm2 perangai..mgkn dgn bini a..imej baik..mgkn dgn bini b imej jahat..mgkn dgn bini c imej ganas mgkn dgn bini d imej romantik..

aku ada pengalaman dlm keluarga kawin ramai ni..mcm2 aku tgk...
 
Sponsored Post

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
serik kejap je tu... mana buleh serik.. hikhik..
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Ada la yg disorok tu!!
TAk caye aku!!
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
ni semua asam garam dunia kehidupan...
 

kaklong

Super Active Member
Joined
Feb 2, 2009
Messages
5,442
Reaction score
3
Points
65
tu la suami dia.. poligami lagi .. kan dah tulah dah wat bekas istri cam2.. saya tak tau apa ayat tulah dalam bahasa sememnanjung.. heheheh
'Tulah' tu kalau tak salah kaklong lebih kurang 'daulat'. kalau salah sowii :D
 

the_killer

Active Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,053
Reaction score
1
Points
25
cover malu beb.. kalo warak sgt, npe nk bcerai berai.. kencing tul betina ni..
 

qba437

CG Top Poster Club
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
Alasan cam cover line jee kak...kalau suami dah boleh jadi pembimbing kenapa bercerai lak....:-?
:-?:-?..klu suami dia jadi pembimbing..maka dia la yang tak terbimbing..:p
 

ceria28

Legendary Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
11,901
Reaction score
109
Points
123
Rumahtangga dia biak pi laaa. Kita ambil ni sebagai teladan. Jika boleh minta jauhkanlah bab cerai berai ni.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register