‘Tolonglah pulangkan senarai nama Allah’

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
ALOR STAR – “Tolong pulangkan semula duit kenangan RM10 empat keping dan senarai nama Allah yang ada dalam beg itu.”

Pelakon dan pelawak terkenal, Mazlan Ahmad, 39, atau Lan Pet Pet membuat rayuan itu kepada penyamun yang memecahkan kereta Proton Perdana V6 miliknya dan melarikan beg yang berisi beberapa barang kenangan zaman persekolahan pada Rabu lepas.

Menurut Lan, beliau begitu kempunan untuk mendapatkan kembali wang berjumlah RM40 iaitu RM20 daripada ibunya dan RM20 daripada bapanya yang diberikan untuk berbelanja ketika ke slot akhir pertandingan Sinaran Pasport Kegemilangan pada tahun 1994.

“Duit itu saya simpan sebelum bergelar artis dan kenangan ibu bapa saya itu yang membuatkan saya masih sedih hingga hari ini (semalam).

“Barangan kenangan yang turut hilang ialah senarai nama Allah yang saya simpan sejak berumur 12 tahun,” katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Tak paham aku ada juga orang yang sayangkan sesuatu tapi lali tinggalkan kat dalam kereta...~X(
 
Sponsored Post

min9797

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
3,093
Reaction score
90
Points
30
mungkin dia selalu bawa ke mana2 kot...aku selalu juga letak surah yasin dalam keta kalau nak pegi mana2...

stay kat hotel...leh juga aku baca.
 

tEnuKLang

Super Active Member
Joined
Nov 6, 2007
Messages
5,656
Reaction score
3
Points
65
brg ada sentimental value....mmg la sayang
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Aku kalau benda yang aku sayang aku tak main tinggal dalam kereta...
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
...tapi masalahnya aku ada ker benda yang aku sayang sangat...
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
lan pet2 tak hapal lagi agaknya.:D:D:D
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
lan pet2 tak hapal lagi agaknya.:D:D:D
Hapai kot tapi kan ke orang dah kata walaupun kita nie dah hapai quran tapi digalakkan tengok quran waktu membaca...
 

steveorlando79

Active+ Member
Joined
Jul 8, 2007
Messages
3,880
Reaction score
56
Points
30
Aku kalau benda yang aku sayang aku tak main tinggal dalam kereta...
abis tu awak letak mana bro............... kat umah.......... sekali dtg Bung Boyan................ PARANG rumput:eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register