‘Selamat hari jadi Pak Lah ke 69 "

CG Sponsors




mido

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2007
Messages
4,861
Reaction score
12
Points
25
Walaupun Pak Lah nak tinggalkan jawatan PM x lama lagi,
marilah kita ucapkan selamat ulang tahun kpd beliau..
Doakan semoga panjang umur dan diberi kesihatan yang baik..

Sebagai Insan Biasa, beliau x terlepas dari kesilapan dan kelemahan, aku sendiri pon byk juga marah kat dia, tp sebagai PM kita yg menabur jasa aku still maafkan kesilapan beliau dan
semoga beliau dapat melakukan amal ibadat dengan lebih lagi, (peringatan ini juga kepada aku dan kita semua)..:)


Rasanya belum terlewat untuk mengucapkan selamat hari jadi kepada Abdullah yang dilahirkan hasil perkongsian hidup Ahmad Badawi dan Kailan Hassan di Kampung Perlis, Bayan Lepas, Pulau Pinang pada 26 November 1939.Selaku PM Malaysia dan Presiden UMNO ,walaupun tiada majlis besar-besaran seperti di negara-negara lain mungkin hari jadi Pak Lah diraikan bersama keluarga terdekat seperti Brother KJ .

Tiada iklan tahniah atau kesyukuran di akhbar-akhbar atau sambutan majlis terpampang di kaca televisyen. Mungkin apa yang diharapkan beliau sempena hari jadinya mungkin hanya mahu melihat Malaysia yang didiami rakyat dari pelbagai kaum terus hidup aman dan harmoni.

Bagi UMNO pula seperti amanat yang diluahkan oleh beliau pada ulang tahun kelahiran parti itu ke-62 Mei lepas, Abdullah mahu ahli UMNO jangan patah hati dan pecahkan parti di sebalik kemerosotan sokongan yang dilalui Barisan Nasional (BN) yang ditunjangi parti itu

Teruskan berjuang Pak Lah !!!
 
Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
elok letak kt section lain nih....

p/s : moga panjang umor...
 
Last edited:

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,580
Reaction score
134
Points
133
takbir3x

hidup pak lah!!!
 

harraz asyraaf

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
7,794
Reaction score
93
Points
70
heheheh...appy b'day Pak Eleh yer...

nanti bila dah resign...tido la puas2 k...tadak dah org nak peduli...

jgn wat 69 plak malam ni....tp kalau nak wat 69 pon...ikut suka Pak Eleh la...

tau-tau khairi ada adik ipar baru....huahuahau
 

anoone

Legendary Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
12,410
Reaction score
60
Points
120
hepi besday to paklah.....whahahhh
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
selamat menyambut hari
ulangtahun ke-69, paklah....
semoga panjang umur
(supaya ade masa bertaubat)...
dan menjadi lebey tegas
dlm menangani najis2 rasuah
yg berleluasa dalam parti.....
:):):):):)

heheheh...appy b'day Pak Eleh yer...

nanti bila dah resign...tido la puas2 k...tadak dah org nak peduli...

jgn wat 69 plak malam ni....tp kalau nak wat 69 pon...ikut suka Pak Eleh la...

tau-tau khairi ada adik ipar baru....huahuahau
yg ni mmg statement yg xbole blah....
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,254
Reaction score
516
Points
176
nanti dah bersara mesti paklah tulis blog punye ni..hehe
 

yinbyungheon

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
36,821
Reaction score
856
Points
161
elok letak kt section lain nih....

p/s : moga panjang umor...
punyela xde isu. b'day pon disumbat ke thread politik :))

p/s: moga dpt selesaikan masalah rasuah dlm umno...kalo bagi bijan, mmg 'perjuanagn belum selesai'la jawabnye :eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register