BTC USD 38,064.0 Gold USD 1,830.70
Time now: Jun 1, 12:00 AM

‘Saya pakai lagi seksi keluar dengan suami’

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,353
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,353
Reaction score
17,676
Points
2,536
Awards
1
Sponsored Post

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,145
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,145
Reaction score
3,195
Points
261
Awards
1
Nampak pusat je tu
Bukan puting terjojol
 

kopirait

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,292
Joined
Apr 18, 2010
Messages
39,292
Reaction score
3,006
Points
266
Awards
1
“Masa pengambaran nak ‘shoot’ seksi itu dan ini, tapi realitinya, saya macam ‘alamak, saya sendiri pakai lagi seksi keluar dengan suami’.

Dengan suami
Nak bogel pun takde masalah
Janji ber 2 di tempat tertutup
Ni depan kamera
Memang ler org nampak seksi tu
Melayu liberal ni.
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,236
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,236
Reaction score
662
Points
81
Nanti da tua kata aib terbuka plak mcm pelakon babak rogol sorang tu hehe
Hehe.. waktu tu dah pkai tudung.. bila org sembang psal watak rogol kt medsos..dia marah.. 😂
 

shah_ae

Legendary Member
gem
Messages
16,505
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,505
Reaction score
989
Points
171
pegi duk dgn sajat kat australia la budus...
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,353
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,353
Reaction score
17,676
Points
2,536
Awards
1
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register