BTC USD 38,229.2 Gold USD 1,831.76
Time now: Jun 1, 12:00 AM

‘Saya pakai lagi seksi keluar dengan suami’

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,145
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,145
Reaction score
3,195
Points
261
Awards
1

‘Saya pakai lagi seksi keluar dengan suami’​

1638441767542.jpeg

PETALING JAYA – Pelakon dan model sensasi, Alicia Amin mendedahkan, dia tidak mempunyai masalah untuk melakonkan watak ‘daring’ andai perkara tersebut bertujuan demi menyampaikan mesej kepada penonton.

Alicia atau nama lengkapnya, Raja Alicia Raja Amin berkata, kadang-kadang, perihal itu dibatasi budaya industri lakonan tempatan yang bersifat tidak terbuka untuk keluar dari kepompong lazim perkara terbabit.

“Masa pengambaran nak ‘shoot’ seksi itu dan ini, tapi realitinya, saya macam ‘alamak, saya sendiri pakai lagi seksi keluar dengan suami’.

“Kalian sendiri tahu, Ahli Lembaga Penapisan Filem (LPF) bila nak keluar (filem atau drama), ‘baju ini pendek sangat, bahagian (badan) ini tak boleh nampak’.

“Membina kerjaya di Malaysia, saya tak bimbang sangat pasal sama ada kita boleh atau tak boleh (beraksi seksi). Kadang-kadang, orang kita ‘ambitious’ (pasang impian tinggi) dan saya sukakannya.

“Kalau tanya saya sama ada saya bersifat terbuka membawakan watak atau beraksi seksi demi projek lakonan, saya tiada masalah kalau itu untuk tujuan menyampaikan mesej secara lebih berkesan kepada penonton,” katanya kepada Kosmo! Online semalam.

Alicia, 26, berkata demikian ketika ditemui media pada sesi fotografi bersempena dengan sidang media acara berprestij, Festival Filem Malaysia ke-31 (FFM31) yang dijadualkan berlangsung 10 Disember ini.

Mengambil contoh drama bersiri Euphoria yang dijayakan pelakon antarabangsa, Zendaya, Alicia menjelaskan, apa yang ditonjolkan pelakon itu atas nama seni adalah satu budaya kerja yang barangkali boleh dipraktikkan di negara ini.

“Lakonan dia mungkin mengganggu (dari segi seksual dan sebagainya) tetapi barangkali itulah kunci jalan cerita. Ia dijayakan demi untuk menyampaikan mesej kepada penonton.

“Macam dunia peragaan juga. Apa baju yang kita peragakan bukan mencerminkan diri kita yang sebenar. Kita peragakan (baju) mewakili jenama dan pereka fesyen.

“Kalau orang fikir ‘soft porn’ disebabkan apa yang kita bawa dalam projek lakonan, kalian sendiri sedia maklum tentang hal itu. Projek drama yang divisualkan dengan indah, ada babak seks tapi bila fikir balik, kalau tiada semua itu (babak berani dan seksi), mesej ingin diberikan kepada penonton mungkin tak sampai,” kata pelakon filem Salina itu. – K! ONLINE
 
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
gem
Messages
18,032
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
18,032
Reaction score
3,126
Points
261
Awards
1
Nak terbuka ya, baik bogel ja senang mcm tu hahaha....lembaga penapisan wujud sebab nak jaga moral masyarakat supaya beradab....klau semua adegan dia lepas baik xpyh ada lembaga penapisan tu
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,145
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,145
Reaction score
3,195
Points
261
Awards
1
Nanti da tua kata aib terbuka plak mcm pelakon babak rogol sorang tu hehe
 

nokia3210

Active+ Member
Messages
3,212
Joined
Sep 6, 2012
Messages
3,212
Reaction score
599
Points
86
cantik tatu tu..
bukan tatu gula2 getah tu
 

akecema

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,072
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
24,072
Reaction score
3,107
Points
266
Awards
1
This User is on vacation. Response time may be delayed. Vacation to Jan 25, 2022.

cek mek molek

CG Hardcore Club
gemgemgemgemgem
Messages
98,546
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
98,546
Reaction score
15,811
Points
2,066
Awards
1
Betul tu
Sbb tu saya pilih lawyer, dapat la lawyer kan cmm
Kite tggu i-sayang u kwsp ye
hehe tn akecema ni, i-sayang pulak ye, dulu i citra kan :D
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,353
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,353
Reaction score
17,676
Points
2,536
Awards
1
“Masa pengambaran nak ‘shoot’ seksi itu dan ini, tapi realitinya, saya macam ‘alamak, saya sendiri pakai lagi seksi keluar dengan suami’.

Dengan suami
Nak bogel pun takde masalah
Janji ber 2 di tempat tertutup
Ni depan kamera
Memang ler org nampak seksi tu
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,430
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,430
Reaction score
22,256
Points
1,831
Awards
1
Geng flat rata ni. Who care when u sexy
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register