‘Saya bukan tali barut kerajaan’

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
PUTRAJAYA 24 Dis. – Tan Sri Ab. Rashid Ab. Rahman yang kontraknya sebagai Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan tamat enam hari lagi berkata, mana- mana individu yang mengendalikan badan pemantau sistem demokrasi itu bukanlah tali barut kerajaan memerintah seperti mana dakwaan pihak tertentu.

Beliau yang akan mencapai usia 66 tahun pada 30 Disember ini yang memerlukannya melepaskan jawatan Pengerusi SPR, mengingatkan jika ada dakwaan atau andaian seperti itu, masakan boleh parti yang memerintah sekarang agak ‘tunggang-langgang’, yakni gagal mendapat majoriti dua pertiga pada Pilihan Raya Umum Ke-12 Mac lalu.

‘‘Macam-macam mereka maki hamun saya, saya tunggu juga kalau-kalau ada kes dibawa untuk saya atau SPR tapi yang ada semuanya petisyen-petisyen pilihan raya yang tidak ada kaitan langsung dengan (mempertikaikan kewibawaan) SPR.

Awat dia ie nak marah2 lak...pasal contrak tak disambung ker...memang ler bukan tali barut kerajaan tapi nampak sangat balaci umno
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Dia marah pasal lain..... Pak Lah tak bagi kerja lain... suruh pencen jer terus...
 

shauki2u

Fun Poster
Joined
Apr 24, 2008
Messages
543
Reaction score
0
Points
10
alaa, mcm2 la cerita pasal SPR ni, ntah betul ke x, aku x blh nk pasti n cakap. :)
bapak aku pn pernah jadi org y handle pilihanraya, x ingt pose apa :) hoho
 

viper207

Banned
Joined
Nov 12, 2008
Messages
5,590
Reaction score
54
Points
70
apsal laa byk sangat menteri2 dan yang pegang jawatan kerajaan nie semua nak goaal dah

patut laa mahasiswa susah dapat jawatan
 

suchi_7266

Fun Poster
Joined
Jan 17, 2008
Messages
654
Reaction score
14
Points
15
cuba kau ingat masa PRU lepas,kau tengok muka Tan sri ni bila umum BN kalah kat lima negeritu. Siap marah marah wartawan sebab kena lapor BN kalah. Itupun nak nafi,pasal ink tanda kat jari,last minute cancel,itupun nak nafi.Tak habis habis mem*****kan rakyat dia ni.Akhirnya dia sendiri yang nampak *****.
 

viper21my

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2006
Messages
7,562
Reaction score
146
Points
73
agak2 dia pencen hati tenang ker, dah la kena maki ngan semua orang, ngan BN pun rasa kena maki, masa isu dakwat dulu masuk parlimen, tak der satu menteri pun backing, semua kater keputusan pengerusi SPR,,,, kesian dia... :D
 

ApoKalypse

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
kalau betul dia bukan tali barut, awat masa BN byk kalah masa PRU sblm ni nampak mcm dia serabut je masa kluar TV, wartawan tanya pon dia mcm marah2 jawab...
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
95
Points
120
satu Malaya tau dah Rashit oiii...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register