‘Itu pantai saya’, kata isteri Nazri Aziz tular video ke pantai memakai ‘gelang pink’

CG Sponsors




akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
11,491
Reaction score
2,008
Points
201
‘Itu pantai persendirian saya’, kata isteri Nazri Aziz selepas tular video ke pantai memakai ‘gelang pink’
Fazreen Kamal

22 hrs ago
https://www.linkedin.com/shareArtic...ce=http://a.msn.com/01/en-my/BB1cUOql?ocid=sl
http://a.msn.com/01/en-my/BB1cUOql?ocid=sf
https://twitter.com/share?url=http:...er=http://a.msn.com/01/en-my/BB1cUOql?ocid=st
https://api.whatsapp.com/send?text=http://a.msn.com/01/en-my/BB1cUOql?ocid=sw


BB1cURHJ.jpg
© Provided by MalaysiaNow
Isteri kepada Ahli Parlimen Padang Rengas Mohamed Nazri Aziz menafikan melanggar prosedur operasi standard (SOP) Covid-19 selepas videonya di tepi pantai menggunakan gelang bewarna merah jambu tersebar di media sosial.
Haflin Saiful berkata video yang dimuat naiknya di akaun Instagram adalah di pantai persendirian miliknya.
“Ini adalah kawasan pantai persendirian, teritori saya dan di dalam kompaun saya,” katanya kepada MalaysiaNow.
Video yang berdurasi 20 saat itu menunjukkan aksi Haflin berada di tepi pantai dan berlari menuju ke dalam lautan sambil diperhatikan anak dan pembantu rumahnya.
Selepas Nazri, Haflin dan anaknya yang berumur empat tahun turut disahkan dijangkiti wabak Covid-19.
Baru-baru ini Haflin melepaskan kemarahannya kepada kerajaan dengan kata-kata tidak berpuas hati bermula daripada pengisytiharan darurat hingga kepada langkah politik terbaru suaminya.
Semalam Nazri disahkan positif Covid-19 selepas menjadi kontak rapat kepada seorang pesakit ketika mengadakan sidang media untuk menarik kembali sokongan terhadap kerajaan Perikatan Nasional (PN) di Kuala Lumpur minggu lalu.
Pada 12 Januari lalu, Nazri mengadakan sidang media di Ibu Pejabat Umno di Kuala Lumpur yang turut disertai Ahli Parlimen Pasir Salak Tajuddin Abdul Rahman dan bekas setiausaha Umno Bandar Tun Razak, Zaharin Mohd Yasin.
Empat hari kemudian Zaharin mengesahkan dirinya dijangkiti Covid-19.
Nazri berkata, beliau melakukan ujian Covid-19 semalam selepas diberitahu Zaharin positif Covid-19.
Terbaru, Tajuddin disahkan positif Covid-19 hari ini dan menjalani kuarantin kendiri di rumahnya sendiri kerana tidak mempunyai sebarang gejala.
 
Sponsored Post

stuck

Active+ Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
4,131
Reaction score
161
Points
33
wow ada pantai sendiri tu kaya sgt ni
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
7,845
Reaction score
589
Points
121
Wow gambar bini menteri tayang perut seksi sangat ni.
 

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
6,360
Reaction score
536
Points
121
da kena bala pn sombong lagi
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
5,212
Reaction score
1,054
Points
156
Setahu saya tiada pantai hak milik persendirian di Malaysia ni.
Maaf kalau saya silap.
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
76,209
Reaction score
12,111
Points
1,906
Wow gambar bini menteri tayang perut seksi sangat ni.
tn pudins, isteri dia ni masa sebelum kawin pun jenis seksi meksi pun
jadi kalau setakat dedah perut tu apa la sangat, sebab org dah biasa terlebih seksi
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
291,152
Reaction score
12,222
Points
2,376
Setahu saya tiada pantai hak milik persendirian di Malaysia ni.
Maaf kalau saya silap.
Kalau tak silap saya
Memang ada bang
Mereka beli dari kerajaan
Selalu nya resort la yang buat gitu
Yang 5 bintang punya
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
291,152
Reaction score
12,222
Points
2,376
tn pudins, isteri dia ni masa sebelum kawin pun jenis seksi meksi pun
jadi kalau setakat dedah perut tu apa la sangat, sebab org dah biasa terlebih seksi
Perut tak gelebeh beria la nak tayang
Masa tengah bergetah lagi
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
76,209
Reaction score
12,111
Points
1,906
Perut tak gelebeh beria la nak tayang
Masa tengah bergetah lagi
tn TXT, diorang ni jenis org vvip, takkan ada perut menggelebeh hehe
sebab once naik badan, badan tak nampak menggiurkan, terus gi ke klinik aesthetics baiki apa yg patut :D
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
7,845
Reaction score
589
Points
121
tn pudins, isteri dia ni masa sebelum kawin pun jenis seksi meksi pun
jadi kalau setakat dedah perut tu apa la sangat, sebab org dah biasa terlebih seksi
Tapi dia kan bini kepada menteri, kena tahu jaga imej.
Even artis perempuan pun tak ada yang tayang-tayang perut kat public.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register