‘Baru 4 hari kerja sini’

CG Sponsors




TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,655
Reaction score
21,082
Points
1,671

PENGUAT Kuasa membuat pemeriksaan di sebuah kedai di Jalan Reko, semalam.



Kajang: “Saya tidak tahu, baru empat hari bekerja di sini. Bos (majikan) tak (tidak) datang kerja hari ini (semalam).”

Itu alasan seorang pekerja wanita warga Indonesia berusia 30-an yang bimbang ditahan sebaik kedai majikannya di Jalan Reko, di sini, diserbu Penguat Kuasa Farmasi Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) Cawangan Selangor bersama Lembaga Pembangunan Pengguna Malaysia (LPPM), kira-kira jam 11 pagi semalam.

Ketua Cawangan Penguat Kuasa Farmasi KKM Jaafar Lassa berkata serbuan itu bertujuan memeriksa premis yang menjual ubat-ubatan tidak berdaftar di kawasan berkenaan.

Menurutnya, serbuan diketuainya itu bersama 40 pegawai lain turut memeriksa tiga lagi premis di kawasan sama selepas pihaknya menerima maklumat daripada orang ramai berkaitan kewujudan premis yang menjual ubat-ubatan tidak berdaftar.


“Pemeriksaan lanjut mendapati sebahagian daripada ubat yang dijual dalam premis itu tidak di daftarkan dengan KKM.




Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

http://www.hmetro.com.my/articles/2013041706164320130417061643//Article
 
Sponsored Post

nham

Active+ Member
Joined
Mar 7, 2012
Messages
2,836
Reaction score
12
Points
25
Boss takut ke x datang keje?
Banyak apa kes mcm ni.
 

Ququd

Banned
Joined
Jun 13, 2008
Messages
1,305
Reaction score
0
Points
20
beli kat watson n guardian jer
confirm bukan tiruan punyer...
 

kozu

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
11,037
Reaction score
228
Points
133
bos dah lari dh...hehe
 

m0rFez

Active Member
Joined
Nov 1, 2011
Messages
1,708
Reaction score
7
Points
25
klu tidak berdaftar dengan kkm kiranya xselamat utk digunakan la yer..?
hmmm..kena hati2 ni..
 

Yul-Minho

Legendary Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
15,938
Reaction score
1,170
Points
201
farmasi pun ambik pekerja indon.... hancusssss...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register