BTC USD 37,768.8 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

‘Bapa lockdown Malaysia’ punca kehancuran kewangan, hidup rakyat

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,699
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,699
Reaction score
4,122
Points
261
Awards
1
Setuju gan najib.. lock down separuh masak menyebbkan kilang dragon je untung.. industri kecik merana.. bile nak buat cukai untung luar biasa.. leh plak kasi alasan mcm2.. pundei punye company
di Malaysia ni semua akan berkait dgn siapa yg pegang siapa
 
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
gem
Messages
18,267
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
18,267
Reaction score
3,166
Points
261
Awards
1
Xhbs2 depa serang geng sendiri.....gila ka apa nie
 

logammaut

Legendary Member
gem
Messages
11,589
Joined
Dec 12, 2009
Messages
11,589
Reaction score
1,409
Points
201
Kena tgk balik sape yg desak utk re-lockdown. Dasar munafik.

 

pudins70

Super Active Member
gem
Messages
9,391
Joined
Mar 28, 2011
Messages
9,391
Reaction score
1,059
Points
151
Dia punya tak puas hati kat TSMY silap-silap sampai nyawa kat hujung halkum pun tak habis.
Sudah-sudah lah tu, umur pun dah tak lama mana. Masa beginilah nak berbaik semula dengan semua yang ko jadikan musuh dulu.
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,236
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,236
Reaction score
662
Points
81
Sudah le DSN.
Bila Malaysia dah nak berjaya lawan Covid-19, time tu le baru nak melenting.
Lagi baik jadi KM Penang yang berkerjasama dengan KKM melawan Covid-19.
New Zealand sampai sekarang ada lockdown tak pulak dia nampak.
Mesti la.. kena tunjuk hero sikit..
 

lau_kau

Legendary Member
gem
Messages
18,267
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
18,267
Reaction score
3,166
Points
261
Awards
1
Siakap emas pun rakyat mampu bayar hahaha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register