¿¿ɐʇɐɯ dɐlıs ʇɐnq ıɐpuɐd ıuıs ʇɐʞ ɐdɐıs

CG Sponsors




azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,623
Reaction score
151
Points
73
¿¿ɐʇɐɯ dɐlıs ʇɐnq ıɐpuɐd ıuıs ʇɐʞ ɐdɐıs

aku x tau naper tetiba aku nak tanya kat u all pasal ni...
cuma td aku terpk...
kalo dapat blaja...
ley gak wat wit lebih...
mana la tau kan ada ahli cg yg pandai n ley tolong ajar ker...:D
 
Last edited:
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
aku x tau naper tetiba aku nak tanya kat u all pasal ni...
cuma td aku terpk...
kalo dapat blaja...
ley gak wat wit lebih...
mana la tau kan ada ahli cg yg pandai n ley tolong ajar ker...:D
Nak belajar ke? ngan abang ipar aku boleh :D
 

mtaufiq89

Fun Poster
Joined
Aug 28, 2008
Messages
680
Reaction score
2
Points
15
aku tak reti silap mate nie..
tp mate aku sllu tersilap..
hehe..balaja dlm utube pon bole..
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
kat mana tuh eh eboss??
kena bayar ker??
atau ada kelas...:D
Tentu ler kena bayar...tapi sebenarnya dia bukan dok ajar..dia buat show sesekali...dulu dia aktif la...la nie dah tua dah tak larat kejar show kot..kalau betul2 nak belajar PM aku...nanti aku tanya dia :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register