Search results

  1. saxsor

    Muktamar PAS lulus usul perjanjian politik dengan UMNO

    seriously aku x leh nak pikirla mcm mana pas boleh nak bergabung dgn parti yg pernah merompak hasil negara dgn rakusnya diera pemerintahannya dulu....cannot go la....
  2. saxsor

    Perodua aruz 2019

    masa enjin mati tu air cond pon x jalan ke?:-?
  3. saxsor

    © £$ Pin! Pin! SIGNAL PIN² PREMIUM (JULAI-2019) + Testimoni £$ ™

    result bulan 5 ada tak masta?
  4. saxsor

    Liverpool Kopites

    Mo kena hati2 gak dgn Sanchez...katanya nak tiru Ramos...
  5. saxsor

    Pecah cermin lepas kena hon, Abang Botak dipenjara setahun

    keturunan bangsawan ni...x leh kena hon....
  6. saxsor

    Nilai : Kontena lawan arus punca 2 org parah

    sengaja nak bunuh orang ke aper drebar kontena tu....
  7. saxsor

    Kena tipu dalam lazada

    bahaya gak ni....
  8. saxsor

    Tak sempat lari selepas merempuh beberapa kenderaan

    tu la pasal...patutnya dia gi peluk cium drebar tu kan... bengong....:))
  9. saxsor

    Rawang Bypass, jambatan tertinggi di Malaysia dibuka

    lepas PRU nanti baru start kena tol...
  10. saxsor

    Indicator untuk kaki2 Scalping

    mintak izin sedut ye tuan...nak test...
  11. saxsor

    “Adakah anda tercicir wang tunai RM5.27 juta)?” - Polis Australia

    jumpa masa tgh siasat kes seludup dadah pulak tu....hahaha mampos kalau ada yg nak mengaku....
  12. saxsor

    Objek misteri berjalan di atas awan di ketinggian 30k kaki

    tahun lepas dia solo... skg dah berkeluarga...
  13. saxsor

    Pemandu bot Tasik Putrajaya lemas ketika cuba selamatkan penumpang

    innalillah...mungkin masa tu kaki cramp ke ape ke...
  14. saxsor

    Pegawai SPRM ditahan peras ugut polis, didakwa

    semua xleh caya dah...
  15. saxsor

    Tudung paling mahal di dunia, rekod baru RM70,000

    nasib baik kak ros x pakai tudung... ntah bape ratus ribu agaknya rega tudung dia kalau dia pakai...
  16. saxsor

    Video Gangster Dipukul: “Baru Nak Ingat Tuhan Yer?”

    masa mula2 tersebar vdeo tu captionnya sekumpulan penduduk berang dgn geng2 motor yg selalu membuat kacau dan menyerang geng2 motor tersebut... adoiii...macam2....gini kisah sebenar rupanya...
  17. saxsor

    Hisham: We can take on N. Korea, with a little help from our friends

    hadoiiii...nk tunjuk hebat la pakcik ni....
  18. saxsor

    Lelaki warga Korea Selatan ditemukan mati di kondominium

    banyak btol kes bunuh diMalaysia skg...antarabangsa pulak tu...
Top
Log in Register