• Forum searching, newly uploaded avatar and existing gif avatar currently not working properly. We are working on it.

Forex Chart

MFF82
Reaction score
9

Profile posts Latest activity Postings Blog entries About

  • Salam,

    Maaf mengganggu. Ada tak dikalangan anda; ibubapa, keluarga, saudara mara atau kawan-kawan terdekat yang menghadapi masalah kolesterol dalam badan (eg masalah jantung tersumbat yang disebabkan oleh kolesterol)?

    Saya ada solusi yang khusus untuk masalah tersebut. Ianya:
    - Tiada kesan sampingan
    - Mempunyai status halal
    - Mempunyai kelulusan KKM

    Mohon tinggalkan contact number yang berkenaan di SMS atau Whatsapp 012-3198354 ye. Terima kasih banyak-banyak.
    owh okla tu..hehe

    aku jual cpu jer..tapi sekarang takde stok..

    Q9400
    6M Cache, 2.66 GHz, 1333 MHz FSB
    brand apa tu?dell ke?
    refurbished ok je..pc kan boleh upgrade..tak perlu susah2 cari seketul2..
    kalau c2q pun rm580 amek c2q la..salah taip tadi..haha
    kalau c2d boleh upgred cqd nanti..aku ada jual cqd cpu..tapi sekarang takde stok..:))
    cuba riki2 cqd punya rege tengok apa macam..hihi
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top
Log in Register