Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 10-06-2013, 10:16 PM
dhiaperfumes dhiaperfumes is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2009
Posts: 41,572
Thanks (Received): 55
Likes (Received): 0
Active Level
Default Nina-Jovian Mandagie pilih tarikh perkahwinan pada 11-12-13



UMUM mengetahui yang pasangan ini sedang hangat dilamun percintaan. Mereka umpama belangkas yang sukar dipisahkan.

Hubungan cinta antara pereka fesyen kelahiran Indonesia, Jovian Mandagie 27, dan buah hatinya, si gadis cilik dan pemilik nama, Nina Sabrina Ismail Sabri, 26 memang intim kebelakangan mula mekar sejak setahun lalu.

Dua-dua berjiwa besar untuk menjadi usahawan berjaya. Jovian yang mula bertapak dalam dunia perniagaan fesyen sejak 10 tahun lalu semakin disanjung kerana koleksinya yang ‘edgy’ dan ‘uncoventional’.

Nina yang merupakan anak kepada Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Ismail Sabri pula semakin berani menjinak-jinakkan diri dalam dunia pengurusan perniagaan. Gadis ini baru sahaja melancarkan tadika pintar miliknya yang dinamakan, ‘Peterena – Education-Ethics-Excellence’ yang terletak di Bangsar, Kuala Lumpur. Menariknya, tadika itu turut menampilkan pakaian seragam yang direka khas oleh Jovian.

Walaupun hubungan mereka sudah lama terjalin, ramai yang sudah mula bertanya-tanya bila tarikh keramat perkahwinan mereka. Yang pasti, pasangan kekasih ini sudah mula membuat persiapan untuk melangsungkan perkahwinan mereka.

Menurut sumber, Jovian dan Nina bakal mengakhiri zaman bujang mereka pada 11 Disember, 2013 (11-12-13).

Khabarnya, Nina juga sudah mula merisik-risik pereka perkahwinan tempatan mengenai konsep bagi majlis bersejarah yang bakal berlangsung hujung tahun ini.

************** mengucapkan sekalung tahniah kepada pasangan ini dan semoga mereka berbahagia ke anak cucu.
__________________
[SIZE="3"][b][CENTER]
[URL="http://goo.gl/lyU5tA"]Kupon bonus instaforex USD100 + signal forex percuma[/URL]
[URL="http://goo.gl/5tcbte"][COLOR="Red"]Rahsia Buat duit USD100 hanya 15 Minit Sehari semudah 1..2..3 dengan Binary Option<<Klik Sini[/COLOR][/URL][/SIZE][/CENTER][/B]
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 10-06-2013, 10:18 PM
MoHa MoHa is offline
Active Member

MoHa's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,065
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

mcm dafi je.....
Reply With Quote
  #3  
Old 10-06-2013, 10:24 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,394
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9756
Active Level
My Mood:
Default

27 eh die ni..ak ingat dh 35 above..muka stress je
Reply With Quote
  #4  
Old 10-06-2013, 10:27 PM
alonso alonso is offline
CG Hardcore

alonso's Avatar
 
Trader Rating: (125)
Join Date: Mar 2008
Location: stamford bridge
Posts: 61,776
Thanks (Received): 414
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by MoHa View Post
mcm dafi je.....
ko kata laki tu mcm dafi ke?
bakal bini dia tu kakak dafi bro,anak menteri tuhhh
Reply With Quote
  #5  
Old 10-06-2013, 10:33 PM
302 302 is offline
Legendary Member

302's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2009
Location: silent hill
Posts: 10,736
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 25
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

pandai piley anak menteri
Reply With Quote
  #6  
Old 11-06-2013, 08:36 AM
homurax79 homurax79 is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Posts: 81
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by 302 View Post
pandai piley anak menteri
senang le nnt pak mentua tulun dapatkn PR
Reply With Quote
  #7  
Old 11-06-2013, 08:37 AM
ZURA-SAN ZURA-SAN is offline
Legendary Member

ZURA-SAN's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2010
Location: Miri - Bintulu - KL
Posts: 13,028
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 8
Blog Entries: 1
Active Level
Default

muka pun dah nak sama..
sgt sesuai.
Reply With Quote
  #8  
Old 11-06-2013, 08:42 AM
Mizz Adilla Mizz Adilla is offline
Active Plus

Mizz Adilla's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Aug 2011
Location: In YoUr DreAm...
Posts: 4,341
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

untungglah.baju nikah sanding pun sendiri buat sndri sponsor..hehehe
__________________
KAU LAH CINTA HATI IBU SELAMA NYA, DANIAL ASYRAFF
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump