Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 16,404
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 46,581
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 34,377
More...
  #1  
Old 10-06-2013, 10:16 PM
dhiaperfumes dhiaperfumes is offline
CG Top Poster Club

dhiaperfumes's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2009
Posts: 28,170
Poster Rank: #41
Thanked 51 Times
Active Level
Default Nina-Jovian Mandagie pilih tarikh perkahwinan pada 11-12-13



UMUM mengetahui yang pasangan ini sedang hangat dilamun percintaan. Mereka umpama belangkas yang sukar dipisahkan.

Hubungan cinta antara pereka fesyen kelahiran Indonesia, Jovian Mandagie 27, dan buah hatinya, si gadis cilik dan pemilik nama, Nina Sabrina Ismail Sabri, 26 memang intim kebelakangan mula mekar sejak setahun lalu.

Dua-dua berjiwa besar untuk menjadi usahawan berjaya. Jovian yang mula bertapak dalam dunia perniagaan fesyen sejak 10 tahun lalu semakin disanjung kerana koleksinya yang ‘edgy’ dan ‘uncoventional’.

Nina yang merupakan anak kepada Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Ismail Sabri pula semakin berani menjinak-jinakkan diri dalam dunia pengurusan perniagaan. Gadis ini baru sahaja melancarkan tadika pintar miliknya yang dinamakan, ‘Peterena – Education-Ethics-Excellence’ yang terletak di Bangsar, Kuala Lumpur. Menariknya, tadika itu turut menampilkan pakaian seragam yang direka khas oleh Jovian.

Walaupun hubungan mereka sudah lama terjalin, ramai yang sudah mula bertanya-tanya bila tarikh keramat perkahwinan mereka. Yang pasti, pasangan kekasih ini sudah mula membuat persiapan untuk melangsungkan perkahwinan mereka.

Menurut sumber, Jovian dan Nina bakal mengakhiri zaman bujang mereka pada 11 Disember, 2013 (11-12-13).

Khabarnya, Nina juga sudah mula merisik-risik pereka perkahwinan tempatan mengenai konsep bagi majlis bersejarah yang bakal berlangsung hujung tahun ini.

Kakigosip.com mengucapkan sekalung tahniah kepada pasangan ini dan semoga mereka berbahagia ke anak cucu.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 10-06-2013, 10:18 PM
MoHa MoHa is offline
Active Member

MoHa's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,057
Poster Rank: #3332
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

mcm dafi je.....
Reply With Quote
  #3  
Old 10-06-2013, 10:24 PM
TT TT is offline
CG Top Poster Club

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: salam raya maaf zahir batin
Posts: 43,709
Poster Rank: #16
Thanked 154 Times
Active Level
My Mood:
Default

27 eh die ni..ak ingat dh 35 above..muka stress je
Reply With Quote
  #4  
Old 10-06-2013, 10:27 PM
alonso alonso is offline
CG Hardcore

alonso's Avatar
 
Trader Rating: (100)
Join Date: Mar 2008
Location: stamford bridge
Posts: 54,707
Poster Rank: #11
Thanked 416 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by MoHa View Post
mcm dafi je.....
ko kata laki tu mcm dafi ke?
bakal bini dia tu kakak dafi bro,anak menteri tuhhh
Reply With Quote
  #5  
Old 10-06-2013, 10:33 PM
302 302 is offline
Well-Known
Member

302's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2009
Location: silent hill
Posts: 7,387
Poster Rank: #428
Thanked 12 Times
Active Level
My Mood:
Default

pandai piley anak menteri
Reply With Quote
  #6  
Old 11-06-2013, 08:36 AM
homurax79 homurax79 is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Posts: 81
Poster Rank: #15404
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by 302 View Post
pandai piley anak menteri
senang le nnt pak mentua tulun dapatkn PR
Reply With Quote
  #7  
Old 11-06-2013, 08:37 AM
ZURA-SAN ZURA-SAN is offline
Legendary Member

ZURA-SAN's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2010
Location: cheras
Posts: 12,453
Poster Rank: #184
Thanked 9 Times
Active Level
My Mood:
Default

muka pun dah nak sama..
sgt sesuai.
__________________
- “Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that.”

Reply With Quote
  #8  
Old 11-06-2013, 08:42 AM
Mizz Adilla Mizz Adilla is offline
Super Active Member

Mizz Adilla's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Aug 2011
Location: In YoUr DreAm...
Posts: 3,740
Poster Rank: #1002
Thanked 4 Times
Active Level
My Mood:
Default

untungglah.baju nikah sanding pun sendiri buat sndri sponsor..hehehe
__________________
Save your last dance for me


-Mizz_Adilla-
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 07:54 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE