Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 14-05-2013, 08:00 PM
helmisaman helmisaman is offline
Legendary Member

helmisaman's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jul 2011
Posts: 11,109
Thanks (Received): 70
Likes (Received): 194
Active Level
My Mood:
Default Juara Bundesliga - Frank Ribery kesal badannya dituang arak.

Pemain Islam Bayern Munich KESAL Badannya Dituang Arak!

Munich – Pemain sayap Bayern Munich, Franck Ribery berang dengan tindakan rakan sepasukannya yang mencurahkan arak ke atasnya, ketika pasukan itu meraikan kemenangan dengan menewaskan Augsburg 3-0, sekali gus menjuarai Liga Jerman buat kali ke-23.

Ribery yang beragama Islam itu, nyata tidak suka dengan tindakan Jerome Boateng.

Selama ini Ribery telah memberitahu rakan sepasukannya supaya mereka menjauhi arak daripadanya memandangkan arak adalah haram di sisi agama Islam.

Namun nyata Boateng tidak mendapat mesej berkenaan dan telah mencurahkan arak ke atas kepala Ribery ketika berpesta di tengah padang sewaktu meraikan kejayaan kelab mereka.

“Saya tidak akan bercakap dengan Boateng lagi. Dia tahu bahawa saya seorang Islam,’’ katanya.

Bayern, yang mengesahkan kejuaraan liga pada 6 April lalu, ketika itu masih berbaki enam perlawanan, dianugerahkan trofi Bundesliga semalam selepas mengalahkan Augsburg 3-0.

Kelab itu berpesta dengan kejayaan merangkul semula trofi Bundesliga setelah kali terakhir memenanginya pada 2011.







http://www.premiumsportscenter.com/2...eng-again.html
__________________
UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE..HUBUNGI SEGERA 0193403787
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 14-05-2013, 08:03 PM
MrHighLander MrHighLander is offline
Super Active

MrHighLander's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,638
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Terbaik ribery.. Antara pemain kesukaan ambe..
Reply With Quote
  #3  
Old 14-05-2013, 08:04 PM
Zero_M Zero_M is offline
Active Member

Zero_M's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2011
Posts: 2,089
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

bagus la camtu...
aku tgk kat tv..ribery lari bersungguh-sungguh bila boateng kejar dia..
dia terpaksa bertiarap kat padang bila dah kena simbah..
__________________
Forza Azzurri
Reply With Quote
  #4  
Old 14-05-2013, 08:04 PM
ramirez ramirez is offline
Active Member

ramirez's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,421
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Bulshit boteng..
Reply With Quote
  #5  
Old 15-05-2013, 08:17 AM
helmisaman helmisaman is offline
Legendary Member

helmisaman's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jul 2011
Posts: 11,109
Thanks (Received): 70
Likes (Received): 194
Active Level
My Mood:
Default

bagusla, tidak berlebih2 han ketika bergembira..ekeke
__________________
UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE..HUBUNGI SEGERA 0193403787
Reply With Quote
  #6  
Old 15-05-2013, 08:20 AM
kaka kaka is offline
Active Member

kaka's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,080
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

macam tu la yg terbaik..
Reply With Quote
  #7  
Old 15-05-2013, 08:22 AM
joee joee is offline
CG Top Poster Club

joee's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Oct 2010
Location: Kulim - JB -SB
Posts: 38,833
Thanks (Received): 675
Likes (Received): 60
Active Level
My Mood:
Default

arak dh mcm susu...tp dia ni kaki pompuan jgk..ape kono tur
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 15-05-2013, 08:47 AM
evilgoodguy evilgoodguy is offline
Active Plus

evilgoodguy's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2007
Location: jb to kota tinggi
Posts: 4,299
Thanks (Received): 38
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by joee View Post
arak dh mcm susu...tp dia ni kaki pompuan jgk..ape kono tur
dia manusia biasa bro ...

doakan dia akan berubah utk lebih baik dikemudian hari
Reply With Quote
  #9  
Old 15-05-2013, 08:50 AM
Dzoolhelmi™ Dzoolhelmi™ is offline
Legendary Member

Dzoolhelmi™'s Avatar
 
Trader Rating: (85)
Join Date: Dec 2008
Location: Seremban N9
Posts: 10,459
Thanks (Received): 158
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

- saja delete. nanti ada ostad quote. semak je -
__________________
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"

Last edited by Dzoolhelmi™; 15-05-2013 at 11:28 AM..
Reply With Quote
  #10  
Old 15-05-2013, 09:00 AM
AloneInTheDark AloneInTheDark is offline
Regular

AloneInTheDark's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2012
Posts: 171
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

**** budak Boateng ni..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump