Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 5,675
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 29,730
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 22,115
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 29-04-2013, 07:43 AM
joee joee is offline
CG Top Poster Club

joee's Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2010
Location: Kulim - JB -S.Bridge
Posts: 24,210
Poster Rank: #53
Thanked 473 Times
Active Level
My Mood:
Default MasterChef Selebriti Malaysia 2013 — Perbuduhkan Diri Sendiri, Zain Saidin Terkeluar





Episod terbaru persaingan MasterChef Selebriti Malaysia yang ke udara malam Ahad semalam menerima reaksi rancak dari para peminat gara gara perangai yang di’tunjukkan oleh Zain Saidin.

Mungkin anda pernah terdengar cerita yang mengatakan Zain Saidin suka tunjuk perangai di set MasterChef Selebriti Malaysia namun ramai yang menganggap kisah itu sebagai teknik melariskan program.

BACA: Zain Saidin Cuba Tunjuk Karakter Dalam MasterChef Selebriti 2

Malam tadi, ketika proses penyingkiran berlaku satu Malaysia boleh melihat sendiri sikap kurang ajar & memperbuduhkan diri sendiri oleh Zain Saidin terhadap juri juri dalam program tersebut.

Peminat di laman sosial rata rata menyokong penyingkiran Zain Saidin dari MasterChef Selebriti kali ini kerana tidak sanggup melihat perangai tidak matang beliau sebagai seorang selebriti.

Malah ada antara mereka yang membandingkan Zain Saidin dengan Azwan Ali yang mana juga lantang bersuara dalam program itu sebelum ini tetapi tidak pernah sekali pun bersikap kurang ajar.

Dalam masa yang sama, anda perasan atau tidak perangai Rozita Che Wan terhadap Zain Saidin dalam program ini? Ya Tuhan, mereka berdua ini mahu mendirikan rumahtangga bersama. Hmm.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 29-04-2013, 07:46 AM
AuraSuccess_88 AuraSuccess_88 is offline
CG Hardcore

AuraSuccess_88's Avatar

 
Trader Rating: (156)
Join Date: Apr 2010
Location: SmS-0134195708
Posts: 61,980
Poster Rank: #7
Blog Entries: 7
Thanked 178 Times
Active Level
My Mood:
Default

erm eloklah keluar..memalukan jer
Reply With Quote
  #3  
Old 29-04-2013, 07:48 AM
powell powell is offline
Super Active Member

powell's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Sep 2009
Posts: 4,338
Poster Rank: #824
Thanked 71 Times
Active Level
My Mood:
Default

Xsempat tgk semalam..tgk badminton-bola..tgk ulangan je la nti..
Reply With Quote
  #4  
Old 29-04-2013, 07:49 AM
joee joee is offline
CG Top Poster Club

joee's Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2010
Location: Kulim - JB -S.Bridge
Posts: 24,210
Poster Rank: #53
Thanked 473 Times
Active Level
My Mood:
Default

zain ni bkn reti masak pun..wat semak pantri jer
Reply With Quote
  #5  
Old 29-04-2013, 07:51 AM
eh? eh? is online now
Well-Known
Member

eh?'s Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2009
Posts: 7,728
Poster Rank: #383
Thanked 51 Times
Active Level
My Mood:
Default

tak detail citer nie abam joee..
kasi story lagi la..
apa perangai yg mr middleton dah buat?
dgn cik ta apa yg diorg buat??
__________________
Nak Jual Rumah Anda?
Call/SMS/Whatssap 019-923.7272
Reply With Quote
  #6  
Old 29-04-2013, 07:53 AM
psx_dream87 psx_dream87 is online now
Well-Known
Member

psx_dream87's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Feb 2011
Location: ---- soul society ----
Posts: 5,839
Poster Rank: #588
Thanked 3 Times
Active Level
My Mood:
Default

tengok lee chong wei semalam

tak dapat la tengok, apa yang RCW buat dengan zain?
Reply With Quote
  #7  
Old 29-04-2013, 07:54 AM
jade83 jade83 is offline
Active Member

jade83's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,319
Poster Rank: #2703
Thanked 97 Times
Active Level
Default

ala.. zain ni nk teman che ta je
Reply With Quote
  #8  
Old 29-04-2013, 07:56 AM
Karim Pisang Karim Pisang is offline
Active Member

Karim Pisang's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2010
Location: Kuala Lumpur
Posts: 1,257
Poster Rank: #2826
Thanked 3 Times
Active Level
My Mood:
Default

Mmg teruk,
sikap kurang ajar.
Patut tekerluar awal2.
Sorg lg si RCW. Mmg hampeh!
***** xpe, jgn kurang aja.
__________________
:: Melangkah setapak ke-belakang untuk 9 tapak ke-hadapan ::

#PrayForMH0370
Reply With Quote
  #9  
Old 29-04-2013, 08:21 AM
kasturi kasturi is offline
Well-Known
Member

kasturi's Avatar
 
Trader Rating: (45)
Join Date: Jul 2006
Location: HBo
Posts: 7,539
Poster Rank: #401
Blog Entries: 1
Thanked 1,128 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Karim Pisang View Post
Mmg teruk,
sikap kurang ajar.
Patut tekerluar awal2.
Sorg lg si RCW. Mmg hampeh!
***** xpe, jgn kurang aja.
anak saudara aku darjah 3 pon geleng kepala tgk perangai mat zain tu....chef jo taraf sifu atau cikgu dia boleh panggil awak aje...isk3x
kalu jd kawin, menjanda skali lg nampaknya makcik ta tu....
Reply With Quote
  #10  
Old 29-04-2013, 08:27 AM
fredo fredo is online now
Super Active Member

fredo's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Nov 2007
Location: EURO/JAPAN
Posts: 2,928
Poster Rank: #1271
Thanked 8 Times
Active Level
My Mood:
Default

tepek bidio...
__________________
FREDO
12CS4H HUNTER.

***ﺳﺒﺤﺎﻥﷲ *** ﺍﻠﺤﻤﺪﷲ*** ﷲﺃﻜﺑﺭ***
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 03:23 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE