s Kes samun bersenjata kedai emas di Carefour seberang Jaya-Bergambar - Page 11 - CariGold Forum

  Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #101  
Old 25-07-2012, 08:03 AM
cengkih cengkih is offline
Active Member

cengkih's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,194
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Active Level
Default

nie cita nie dah jadi minggu lepas sblm posa lagi..
anak saya kat penang bg tau.. masa dia pegi sana nak beli brg masa tu baru saja kes rompakan tu selesai..
carefour nie belakang UITM seberang prai..

kes ni jadi sblm 2 hari posa lagi..
__________________
SKIN CARE YG MENJIMATKAN/ MEMUDARKAN PARUT/ PRODUK SLIMMING YG BERKESAN http://www.ayulishoppe.blogspot.com
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #102  
Old 25-07-2012, 08:11 AM
feer6452 feer6452 is offline
Super Active

feer6452's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Apr 2011
Posts: 8,821
Thanks (Received): 23
Likes (Received): 2
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by cengkih View Post
nie cita nie dah jadi minggu lepas sblm posa lagi..
anak saya kat penang bg tau.. masa dia pegi sana nak beli brg masa tu baru saja kes rompakan tu selesai..
carefour nie belakang UITM seberang prai..

kes ni jadi sblm 2 hari posa lagi..
betul2.. dekat ngn uitm... aku dulu pun slalu gak g carrefour ni beli barang..
Reply With Quote
  #103  
Old 25-07-2012, 09:08 AM
dragger dragger is offline
Super Active

dragger's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2008
Posts: 8,522
Thanks (Received): 30
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

selamba ja x pakai stokin pompuan. pakai earphone sbb dia pekak kot
Reply With Quote
  #104  
Old 25-07-2012, 09:57 AM
feer6452 feer6452 is offline
Super Active

feer6452's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Apr 2011
Posts: 8,821
Thanks (Received): 23
Likes (Received): 2
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by dragger View Post
selamba ja x pakai stokin pompuan. pakai earphone sbb dia pekak kot
tak logik la pulak pekak
Reply With Quote
  #105  
Old 25-07-2012, 10:25 AM
janggut_X janggut_X is offline
CG Hardcore

janggut_X's Avatar
 
Trader Rating: (50)
Join Date: Oct 2008
Location: http://suara-janggut.blogspot.com
Posts: 57,055
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

kedai emas tu takda pengawal ker?
__________________
KURUS DLM 15 HARI CUBA KALAU TAK PERCAYA
6CM LIPOTHYN | 6CM DETOXSLIM | GARCINIA PLUS

SMS/WHATSAPP :0162036757
Reply With Quote
  #106  
Old 25-07-2012, 10:44 AM
chulax12 chulax12 is offline
Super Active

chulax12's Avatar

 
Trader Rating: (20)
Join Date: Jun 2012
Location: Cyberjaya
Posts: 5,026
Thanks (Received): 488
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

kedai emas tu xde cctv ke?
Reply With Quote
  #107  
Old 25-07-2012, 10:53 AM
kez kez is offline
Active Plus

kez's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,251
Thanks (Received): 20
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

pak gad pun nepal bangla kot..
perompak masuk dia lari dulu..

nnt menteri kata...
"kita patut hentikan filem2 jenayah dari hongkong.. filem merosakkan..."
biasa la org atas kita suka putar alam. lain kes lain solution...
__________________
Fendy Prubsn Takaful http://www.kheza.net
kawasan jajahan:Penang, Kedah, Perlis Perak
kheza137[at]gmail[dot]com / 019 5717137
Reply With Quote
  #108  
Old 25-07-2012, 11:01 AM
Abu nawas Abu nawas is offline
Legendary Member

Abu nawas's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2007
Location: Permatang Pauh.....
Posts: 11,114
Thanks (Received): 302
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kedai2 kat dalam carrefour seberang jaya ni banyak yg tutup..sebelah kedai emas tu pun dah buat jualan lelong nak tutup kedai..kedai baju kat depan pun buat lelong nak tutup kedai...

rasanya pemilik kedai emas ni nak claim insurans...jadi dia upah org suruh mai rompak kedai..jadi senang sikit dia nak tutup kedai kat situ..dok bayar sewa bulan2 tapi tak ada sale sapa yg boleh tahan...jadi bila kena rompak automatik boleh tutup kedai, mgkn kontrak sewa ada panjang lagi jadi tokey tak boleh tahan dok tanggung rugi...

pendapat peribadi..
Reply With Quote
  #109  
Old 25-07-2012, 11:04 AM
Abu nawas Abu nawas is offline
Legendary Member

Abu nawas's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2007
Location: Permatang Pauh.....
Posts: 11,114
Thanks (Received): 302
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kedai emas tu dok kat tengah2 carrefour...agak2 berepa lama perompak ni ambil masa utk buat rompakan ?
Reply With Quote
  #110  
Old 25-07-2012, 11:05 AM
scid scid is offline
Active Plus

scid's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 4,671
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 0
Active Level
Default

dpt polis nih mmg layak ditembak ajer..simpan pon tarak guna
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold