Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > News, Current Issues, Rumours

News, Current Issues, Rumours Share & get daily updated news, current issues from locals to all around the world.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 23,069
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 53,671
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 41,107
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 21-02-2012, 02:37 PM
epol rider epol rider is offline
Super Active Member

epol rider's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Oct 2010
Location: Malaysia
Posts: 3,377
Poster Rank: #1125
Thanked 35 Times
Active Level
My Mood:
Default [UPDATE]Jalan Raya di Sabah Runtuh (Telupid-Ranau)-BULIH LIMPAS SUDA BAH

Aku dapat berita dari kawan aku.Dia cakap semalam jalan raya Telupid-Ranau terputus dua dekat Kg Kinaratua. Memula aku ingatkan kes biasa2 je.sebab sebelum nie banyak kejadian tanah runtuh kat kawasan2 sana.tapi tak sangka plak kes kali nie teruk sangat...

gambar nie aku dapat dari Fb member aku.





Sekarang nie aku bercuti kat kampung halaman,di Papar. Ahad ni aku dah kena balik Kinabatangan,nak kena kerja.Camana nak balik nie....

UPDATE
Quote:
Jalan Ranau~Talupid/Sandakan

Lokasi : sebelum gerai-gerai tepi jalan di simpang kinaratuan (dari pekan ranau).
kejadian berlaku sekitar jam 2130hrs ~> 2200hrs / 20 feb 2012

Jalan alternatif : jln KB-kota marudu-pitas keluar ke simpang sapi-nangoh kalau mahu ke sandakan-tawau.
@
Ikut jalan Muruk-Marakau, info rasmi boleh didapati melalui balai polis Ranau NO PON : 088-875-222

Update 22 Feb 2012

Jalan raya dalam proses penyelenggaraan dan kalau ikut info hanya satu lorong yang akan dibuka untuk sementara waktu....

ini gambarnya



UPDATE - 23/2/2012

kalau ikut sumber daripada member aku,kereta dah bleh lalu dah..ini gambarnya

__________________
Boleh terbang macam Superman , Boleh Teleport macam Nightcrawler, Boleh lompat macam Hancock , Boleh berlari pantas bagaikan Clark Kent Smallville

Last edited by epol rider; 23-02-2012 at 11:33 AM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 21-02-2012, 02:40 PM
anuarul anuarul is online now
CG Top Poster Club

anuarul's Avatar
 
Trader Rating: (54)
Join Date: Jan 2009
Posts: 22,004
Poster Rank: #75
Thanked 76 Times
Active Level
Default

hilang terusssssssssssssss
Reply With Quote
  #3  
Old 21-02-2012, 02:41 PM
malayneums malayneums is offline
Super Active Member

malayneums's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,852
Poster Rank: #754
Thanked 4,294,967,295 Times
Active Level
My Mood:
Default

mungkin lps ni diaorg repair jln ni jd hiway plak jln ni... mana tau...
Reply With Quote
  #4  
Old 21-02-2012, 02:42 PM
MalayanTiger MalayanTiger is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2011
Location: :D
Posts: 3,403
Poster Rank: #1112
Thanked 61 Times
Active Level
My Mood:
Default

area ni berbukit2...wuuu..memang banyak cerun dekat sana...hehe
__________________
[B][I][FONT="Georgia"][COLOR="navy"]My Way.
[/COLOR][/FONT][/I][I][FONT="Palatino Linotype"]Cybergate inside yours.
A for A
E for E.[/FONT][/I][/B]
Reply With Quote
  #5  
Old 21-02-2012, 02:43 PM
zerovirus zerovirus is offline
CG Super Hardcore

zerovirus's Avatar

 
Trader Rating: (26)
Join Date: Jan 2009
Location: SMS-0173533105
Posts: 131,185
Poster Rank: #2
Thanked 58 Times
Active Level
My Mood:
Default

gile dalam nyer ,,,
__________________

ALAT BESAR PANJANG ZAKAR TAHAN LAMA SPRAY & GEL -|HANDOMEUP VER 2|PROEXTENDER VER 2|MIRACLE HYBRID EXTENDER|PACAK LANGIT|HYDROMAX X30|JANTAN GEL|VIMAX ORIGINAL|POWER EXTENDER DELUXE|PL SUPER GEL|VIGRX PLUS|BATHMATE|DAN BANYAK LAGI|SMS-017-3533105
Reply With Quote
  #6  
Old 21-02-2012, 02:44 PM
Atie Yolanda Atie Yolanda is offline
Active Member

Atie Yolanda's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,763
Poster Rank: #2193
Blog Entries: 1
Thanked 18 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by epol rider View Post
Aku dapat berita dari kawan aku.Dia cakap semalam jalan raya Telupid-Ranau terputus dua dekat Kg Kinaratua. Memula aku ingatkan kes biasa2 je.sebab sebelum nie banyak kejadian tanah runtuh kat kawasan2 sana.tapi tak sangka plak kes kali nie teruk sangat...

gambar nie aku dapat dari Fb member aku.



Sekarang nie aku bercuti kat kampung halaman,di Papar. Ahad ni aku dah kena balik Kinabatangan,nak kena kerja.Camana nak balik nie....
ui pol.. bukan disana selalu kah kejadian tanah runtuh kan.. ko naik kapal saja bah pg sandakan..
__________________
TEGAS ADIL DAN BERHEMAH
Reply With Quote
  #7  
Old 21-02-2012, 02:46 PM
epol rider epol rider is offline
Super Active Member

epol rider's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Oct 2010
Location: Malaysia
Posts: 3,377
Poster Rank: #1125
Thanked 35 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by malayneums View Post
mungkin lps ni diaorg repair jln ni jd hiway plak jln ni... mana tau...
jalan kat sana tu berbukit dan curam,bleh ke jadik jalan highway?
kalau boleh,memang niceeeee
__________________
Boleh terbang macam Superman , Boleh Teleport macam Nightcrawler, Boleh lompat macam Hancock , Boleh berlari pantas bagaikan Clark Kent Smallville
Reply With Quote
  #8  
Old 21-02-2012, 02:47 PM
hirman hirman is offline
Active Member

hirman's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Feb 2011
Posts: 2,361
Poster Rank: #1665
Thanked 7 Times
Active Level
Default

tanah mendap ker.
Reply With Quote
  #9  
Old 21-02-2012, 02:47 PM
epol rider epol rider is offline
Super Active Member

epol rider's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Oct 2010
Location: Malaysia
Posts: 3,377
Poster Rank: #1125
Thanked 35 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Atie Yolanda View Post
ui pol.. bukan disana selalu kah kejadian tanah runtuh kan.. ko naik kapal saja bah pg sandakan..
itu la bha, selalu juga runtuh kalau jalan sana.tapi nda pernah plak teruk macam ni.....
nek kapal,tapi kereta aku??? nda sanggup ku tinggalkan kereta ku d papar
__________________
Boleh terbang macam Superman , Boleh Teleport macam Nightcrawler, Boleh lompat macam Hancock , Boleh berlari pantas bagaikan Clark Kent Smallville
Reply With Quote
  #10  
Old 21-02-2012, 02:50 PM
wak_handalan wak_handalan is offline
Well-Known
Member

wak_handalan's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Feb 2010
Location: BANTING-USM TRANSKRIAN
Posts: 5,406
Poster Rank: #668
Thanked 52 Times
Active Level
Default

naek flight dari kk pastu turun kat tawau
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 03:40 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE