Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Software Upgrade
Last Post: CariGold
Posted On: 04-12-2016
Replies: 0
Views: 630
0 New forum feature to help you manage updates of your own thread
Last Post: CariGold
Posted On: 22-02-2016
Replies: 0
Views: 24,792
0 Technical Issues
Last Post: CariGold
Posted On: 18-02-2016
Replies: 1
Views: 22,039
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 21-02-2012, 02:37 PM
epol rider epol rider is offline
Active Plus

epol rider's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Oct 2010
Location: Malaysia
Posts: 3,389
Poster Rank: #1269
Active Level
My Mood:
Default [UPDATE]Jalan Raya di Sabah Runtuh (Telupid-Ranau)-BULIH LIMPAS SUDA BAH

Aku dapat berita dari kawan aku.Dia cakap semalam jalan raya Telupid-Ranau terputus dua dekat Kg Kinaratua. Memula aku ingatkan kes biasa2 je.sebab sebelum nie banyak kejadian tanah runtuh kat kawasan2 sana.tapi tak sangka plak kes kali nie teruk sangat...

gambar nie aku dapat dari Fb member aku.





Sekarang nie aku bercuti kat kampung halaman,di Papar. Ahad ni aku dah kena balik Kinabatangan,nak kena kerja.Camana nak balik nie....

UPDATE
Quote:
Jalan Ranau~Talupid/Sandakan

Lokasi : sebelum gerai-gerai tepi jalan di simpang kinaratuan (dari pekan ranau).
kejadian berlaku sekitar jam 2130hrs ~> 2200hrs / 20 feb 2012

Jalan alternatif : jln KB-kota marudu-pitas keluar ke simpang sapi-nangoh kalau mahu ke sandakan-tawau.
@
Ikut jalan Muruk-Marakau, info rasmi boleh didapati melalui balai polis Ranau NO PON : 088-875-222

Update 22 Feb 2012

Jalan raya dalam proses penyelenggaraan dan kalau ikut info hanya satu lorong yang akan dibuka untuk sementara waktu....

ini gambarnya



UPDATE - 23/2/2012

kalau ikut sumber daripada member aku,kereta dah bleh lalu dah..ini gambarnya

__________________
Boleh terbang macam Superman , Boleh Teleport macam Nightcrawler, Boleh lompat macam Hancock , Boleh berlari pantas bagaikan Clark Kent Smallville

Last edited by epol rider; 23-02-2012 at 11:33 AM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 21-02-2012, 02:40 PM
anuarul anuarul is offline
CG Top Poster Club

anuarul's Avatar
 
Trader Rating: (55)
Join Date: Jan 2009
Posts: 25,761
Poster Rank: #64
Active Level
Default

hilang terusssssssssssssss
Reply With Quote
  #3  
Old 21-02-2012, 02:41 PM
malayneums malayneums is offline
Active Plus

malayneums's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,853
Poster Rank: #870
Active Level
My Mood:
Default

mungkin lps ni diaorg repair jln ni jd hiway plak jln ni... mana tau...
Reply With Quote
  #4  
Old 21-02-2012, 02:42 PM
MalayanTiger MalayanTiger is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2011
Location: :D
Posts: 3,403
Poster Rank: #1265
Active Level
My Mood:
Default

area ni berbukit2...wuuu..memang banyak cerun dekat sana...hehe
__________________
[B][I][FONT="Georgia"][COLOR="navy"]My Way.
[/COLOR][/FONT][/I][I][FONT="Palatino Linotype"]Cybergate inside yours.
A for A
E for E.[/FONT][/I][/B]
Reply With Quote
  #5  
Old 21-02-2012, 02:43 PM
zerovirus zerovirus is offline
CG Super Hardcore

zerovirus's Avatar

 
Trader Rating: (26)
Join Date: Jan 2009
Location: WhatsApp 017 3533105
Posts: 168,862
Poster Rank: #2
Active Level
My Mood:
Default

gile dalam nyer ,,,
Reply With Quote
  #6  
Old 21-02-2012, 02:44 PM
Atie Yolanda Atie Yolanda is offline
Active Member

Atie Yolanda's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,761
Poster Rank: #2425
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by epol rider View Post
Aku dapat berita dari kawan aku.Dia cakap semalam jalan raya Telupid-Ranau terputus dua dekat Kg Kinaratua. Memula aku ingatkan kes biasa2 je.sebab sebelum nie banyak kejadian tanah runtuh kat kawasan2 sana.tapi tak sangka plak kes kali nie teruk sangat...

gambar nie aku dapat dari Fb member aku.



Sekarang nie aku bercuti kat kampung halaman,di Papar. Ahad ni aku dah kena balik Kinabatangan,nak kena kerja.Camana nak balik nie....
ui pol.. bukan disana selalu kah kejadian tanah runtuh kan.. ko naik kapal saja bah pg sandakan..
__________________
TEGAS ADIL DAN BERHEMAH
Reply With Quote
  #7  
Old 21-02-2012, 02:46 PM
epol rider epol rider is offline
Active Plus

epol rider's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Oct 2010
Location: Malaysia
Posts: 3,389
Poster Rank: #1269
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by malayneums View Post
mungkin lps ni diaorg repair jln ni jd hiway plak jln ni... mana tau...
jalan kat sana tu berbukit dan curam,bleh ke jadik jalan highway?
kalau boleh,memang niceeeee
__________________
Boleh terbang macam Superman , Boleh Teleport macam Nightcrawler, Boleh lompat macam Hancock , Boleh berlari pantas bagaikan Clark Kent Smallville
Reply With Quote
  #8  
Old 21-02-2012, 02:47 PM
hirman hirman is offline
Active Member

hirman's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Feb 2011
Posts: 2,465
Poster Rank: #1797
Active Level
Default

tanah mendap ker.
__________________
MAKAN TIDUR & BERJALAN DI WWW.AGENSIPELANCONGAN.COM
Reply With Quote
  #9  
Old 21-02-2012, 02:47 PM
epol rider epol rider is offline
Active Plus

epol rider's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Oct 2010
Location: Malaysia
Posts: 3,389
Poster Rank: #1269
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Atie Yolanda View Post
ui pol.. bukan disana selalu kah kejadian tanah runtuh kan.. ko naik kapal saja bah pg sandakan..
itu la bha, selalu juga runtuh kalau jalan sana.tapi nda pernah plak teruk macam ni.....
nek kapal,tapi kereta aku??? nda sanggup ku tinggalkan kereta ku d papar
__________________
Boleh terbang macam Superman , Boleh Teleport macam Nightcrawler, Boleh lompat macam Hancock , Boleh berlari pantas bagaikan Clark Kent Smallville
Reply With Quote
  #10  
Old 21-02-2012, 02:50 PM
wak_handalan wak_handalan is offline
Super Active

wak_handalan's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Feb 2010
Location: BANTING-USM TRANSKRIAN
Posts: 6,570
Poster Rank: #619
Active Level
Default

naek flight dari kk pastu turun kat tawau
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT +8. The time now is 04:10 AM.


Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you