Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Sports > Soccer > Sports Talk : Soccer (Locals)

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



  #1511  
Old 17-12-2012, 07:39 PM
kaka8 kaka8 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2012
Posts: 105
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

RG dh x relevan sbb banyak sangat kesilapan yg dibuat terutama pemilihan 1st eleven.aff 2010 kita kalah teruk ngan indon sbb RG turunkan sharbini yg baru lepas injured dan amri yahya yg baru 2-3 ari training dgn skuad HM.
kelayakn piala dunia kita kalah ngan singapore sbb turunkan ismail faruqi yg baru pertama kali mnyarung jersi kebangsaan(1st CAP!!) sbg 1st 11.
AFF2012 x payah cerita sbb semua org dh tahu.

OKS juga x relevan walopon lg bagus dr RG sbb taktikal dia x de la bagos sgt.bolasepak malaysia takkan ke mana.OKS juga ada anak emas iaitu TAMIL ARASU yang seringkali diturunkan walopon pemain ni x de la bagus sgt.

kesimpulan:cari ketua jurulatih&jurulatih2 luar dr eropah macam thailand buat.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #1512  
Old 17-12-2012, 10:08 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 234,731
Thanks (Received): 4884
Likes (Received): 1440
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by redside07 View Post
banyakan liga,banyakan pasukan,maka lahirlah ramai player...
banyakan jurulatih,player yg dh retired ptt ditunjukkan jalan untuk jd coach.

liga malaysia ni coach yg sama je pusing2 1 malaysia.ada la 2-3 muka baru..

22 pemain utk dipilih daripada 900 pemain...ATAU
atau 22 pemain untuk dipilih daripada 3000 pemain..

yg mana 1 akan mendapat pemain2 terbaik?
X twu la cam na FAM ny pikir
Duit je kot
Reply With Quote
  #1513  
Old 17-12-2012, 10:41 PM
xgorgon xgorgon is offline
Regular

xgorgon's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Posts: 961
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

kalu RG masih coaching malaysia lagi....muka2 yg sama jer ler dlm skuad...mungkin 1-2 player lain dia selit..nak sedapkan hati....mmg dia bw malaysia mng sea games & aff 2010...tp lepaas tu kalah mmanjang...itupun FAM x nampak...pak menteri yg kaki bangku lg boleh ptahankan RG...hampeh..
Reply With Quote
  #1514  
Old 17-12-2012, 11:09 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 234,731
Thanks (Received): 4884
Likes (Received): 1440
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by xgorgon View Post
kalu RG masih coaching malaysia lagi....muka2 yg sama jer ler dlm skuad...mungkin 1-2 player lain dia selit..nak sedapkan hati....mmg dia bw malaysia mng sea games & aff 2010...tp lepaas tu kalah mmanjang...itupun FAM x nampak...pak menteri yg kaki bangku lg boleh ptahankan RG...hampeh..
patut ny menteri belia dan sukan tu kena yg ada basic sukan gak
Reply With Quote
  #1515  
Old 18-12-2012, 12:55 AM
toyist83 toyist83 is offline
Super Active

toyist83's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,342
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Mereka yg patut meletakkan jawatan dgn kekalahan pada AFF :

1. RAJAGOPAL - COACH

2. SULTAN BOLA - PRESIDEN FAM

3. SHABERI CHIK - MENTERI SUKAN
__________________
.
THE RED WARRIORS 2017
GOMO KLATE GOMO
WHO WE ARE
WE ARE THE CHAMPION
Reply With Quote
  #1516  
Old 18-12-2012, 12:59 AM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 234,731
Thanks (Received): 4884
Likes (Received): 1440
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by toyist83 View Post
Mereka yg patut meletakkan jawatan dgn kekalahan pada AFF :

1. RAJAGOPAL - COACH

2. SULTAN BOLA - PRESIDEN FAM

3. SHABERI CHIK - MENTERI SUKAN
kalo di suruh letak jawatan mmg x kn lps kn ny
Reply With Quote
  #1517  
Old 18-12-2012, 01:31 AM
am kurizawa am kurizawa is offline
Active Plus

am kurizawa's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2009
Posts: 2,709
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

sia2 je kita bg cadagan kat sini..

diorang bknnya dgr pendapat kita pun.

yg diorang tau suruh penyokong dtg penuhkan stadium.tu je.

klau nk ckap pasal skuad HM ni sampai bila2 pun x abis.

biar la diorang dgn caranya sendiri..

kita tgok je sejauh mana diorang blh pegi.
Reply With Quote
  #1518  
Old 18-12-2012, 01:33 AM
DreamCatcher DreamCatcher is offline
CG Top Poster Club

DreamCatcher's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Jan 2008
Location: portalkini.com
Posts: 21,860
Thanks (Received): 407
Likes (Received): 198
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

tgk arena 12 tadi pun azlan johar kecewa dgn prestasi HM.. Corak sama je
Reply With Quote
  #1519  
Old 18-12-2012, 01:39 AM
change4thebetter change4thebetter is offline
Regular

change4thebetter's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Posts: 429
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

adakah sheby 'dajjal' yang dimaksudkan sebelum ni oleh coach keeper Malaysia .
Reply With Quote
  #1520  
Old 18-12-2012, 01:39 AM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 234,731
Thanks (Received): 4884
Likes (Received): 1440
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by am kurizawa View Post
sia2 je kita bg cadagan kat sini..

diorang bknnya dgr pendapat kita pun.

yg diorang tau suruh penyokong dtg penuhkan stadium.tu je.

klau nk ckap pasal skuad HM ni sampai bila2 pun x abis.

biar la diorang dgn caranya sendiri..

kita tgok je sejauh mana diorang blh pegi.
sbg fans kita mmg nk tgk kejayaan skuad kebangsaan kita
nk gak tgk beraksi dlm Piala Dunia
bila tu x tau la
bergantung kpd pengurusan FAM & ahli gabungan ny gak
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump