Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 07-06-2011, 07:17 AM
balqis07 balqis07 is offline
CG Top Poster Club

balqis07's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 30,940
Thanks (Received): 244
Likes (Received): 45
Blog Entries: 6
Active Level
Post Buat onar dalam tandas

PETALING JAYA: Tindakan seorang lelaki gila seks merogol kanak-kanak di dalam tandas sebuah sekolah di Sekinchan, Sabak Bernam, membawa padah apabila dia dicekup orang ramai ketika cuba melarikan diri dalam keadaan berbogel selepas mangsa menjerit, Sabtu lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 9 malam itu, mangsa yang berusia lapan tahun datang ke sekolah terbabit bersama kakak dan abang iparnya untuk menghadiri majlis perkahwinan di dewan sekolah berkenaan.


Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Mohd Adnan Abdullah, berkata mangsa meminta izin untuk ke tandas dengan ditemani abang iparnya.

Menurutnya, bagaimanapun selepas kira-kira 15 minit abang ipar kanak-kanak terbabit menunggu di luar tandas, dia bertanya kepada adiknya sama ada sudah selesai membuang air atau belum, namun mangsa memberitahu belum selesai.


“Abang ipar mangsa pergi ke kantin berhampiran tandas dan menunggu di sana.


“Bagaimanapun, selang beberapa minit kemudian, dia terdengar jeritan adik iparnya dari dalam tandas menyebabkan dia berlari ke situ. Ketika itu dia terlihat kelibat seorang lelaki berlari dalam keadaan bogel,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, semalam.

Mohd Adnan berkata, abang ipar mangsa meminta bantuan orang ramai di situ sebelum mereka mengejar suspek dan menangkapnya dan diserahkan kepada polis.


“Hasil siasatan suspek yang berusia 20-an mempunyai dua rekod jenayah lampau dalam kes samun, bagaimanapun ujian air kencing ke atasnya negatif. Suspek juga tidak mempunyai pekerjaan.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan (KK) dan suspek direman sehingga 11 Jun ini bagi membantu siasatan,” katanya.

sumber: http://www.hmetro.com.my/myMetro/art...cle/index_html
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 07-06-2011, 07:18 AM
kerunai kerunai is offline
CG Top Poster Club

kerunai's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2007
Posts: 24,966
Thanks (Received): 33
Likes (Received): 13
Active Level
My Mood:
Default

******* sungguh ..
Reply With Quote
  #3  
Old 07-06-2011, 07:19 AM
akunobita akunobita is offline
Super Active

akunobita's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Nov 2009
Location: Peckham.
Posts: 6,828
Thanks (Received): 106
Likes (Received): 2
Active Level
Default

kan dah mendapat,
mcm2 hal lah manusia ini,
Reply With Quote
  #4  
Old 07-06-2011, 07:19 AM
copy left copy left is offline
CG Top Poster Club

copy left's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: PERANG BESAR,
Posts: 24,898
Thanks (Received): 71
Likes (Received): 74
Active Level
My Mood:
Default

perghhh hari2 ade cerita maksiat,teruk sangat dah ni
__________________
Kalau nak tora2 jangan kat sini.
“Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun.”
Reply With Quote
  #5  
Old 07-06-2011, 07:21 AM
mustopa_a mustopa_a is offline
Legendary Member

mustopa_a's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2008
Posts: 12,098
Thanks (Received): 73
Likes (Received): 0
Active Level
Default

abis la bontot kena taruk dalam penjara.. warden penjara .. tak ada kesian2 nya. bontot kena sumbat ngan cota
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 07-06-2011, 07:28 AM
a b c d e f a b c d e f is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 6,025
Thanks (Received): 183
Likes (Received): 80
Active Level
Default

moga2 dibelasah secukupnya sebelum diserah kat polis
Reply With Quote
  #7  
Old 07-06-2011, 07:36 AM
AuraSuccess_88 AuraSuccess_88 is offline
CG Hardcore

AuraSuccess_88's Avatar
 
Trader Rating: (159)
Join Date: Apr 2010
Posts: 69,858
Thanks (Received): 178
Likes (Received): 5
Blog Entries: 7
Active Level
My Mood:
Default

cilakak toi......dan lagi dia erk
Reply With Quote
  #8  
Old 07-06-2011, 07:37 AM
miecs miecs is offline
Super Active

miecs's Avatar
 
Trader Rating: (25)
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,750
Thanks (Received): 351
Likes (Received): 4
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

sangap giler mamat ni...pegi la cari ikan pari...mati cepat sikit...
Reply With Quote
  #9  
Old 07-06-2011, 07:38 AM
danzaimar danzaimar is offline
Legendary Member

danzaimar's Avatar
 
Trader Rating: (37)
Join Date: Oct 2008
Location: Depan Monitor
Posts: 11,507
Thanks (Received): 46
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

ni ****** ni...ada dalam berita malam tadi...
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
=DAFTAR LITEFOREX & DAPATKAN 70% REBATE=
-OFFICIAL IB/LOCAL DEPOSIT MOCAZ -
= DEPO : RM 4.2/USD WDRAW : RM4.0/USD =
CALL/SMS/WHATSAPP : 012-3295100 (MR DANZ)
Reply With Quote
  #10  
Old 07-06-2011, 07:44 AM
scid scid is offline
Active Plus

scid's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 4,671
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 0
Active Level
Default

tak pukul dulu ker????geram tol aku ngan perogol budak2 nih
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump