Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > General Stuff & Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 30-06-2010, 07:11 PM
deqlis deqlis is offline
Regular

deqlis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2010
Posts: 187
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default Semburan mujarab untuk anai-anai, tikus, cicak, semut, lipas, kekatu, nyamuk, lalat

Salam,

Di sini deqlis menjual Ubat Semburan Haiwan Perosak.
Amat sesuai untuk menghapuskan anai-anai, tikus, semut, lipas, nyamuk, cicak, ulat pokok dll... (semua lah kategori haiwan perosak)


HARGA 1 botol = RM35.00
Isipadu sebotol = 800ml (PATI HERBA)


HARGA TIDAK TERMASUK POS.

KELEBIHAN:
ANTI HAIWAN PEROSAK
ELAKKAN ULAT POKOK BUAH/POKOK BUNGA
BOLEH MOP LANTAI DAN TAK PERLU DI BILAS ( ELAK SEMUT, LIPAS, DLL DI LANTAI RUMAH)
BAUNYA WANGI (BAU HERBA)
DIJAMIN LEBIH SELAMAT BERBANDING BAHAN CECAIR RACUN SERANGGA/HAIWAN PEROSAK LAIN.

AWAS
1.Jauhi pati semburan ni dari kanak2, tutup ketat dan simpan lah di tempat yang selamat...

2.Tidak boleh di sembur pada muka dan tidak boleh di minum.
__________________
Mencari Investment yang tulen? 100% Trusted. Whatsapp 0123635927 utk set appointment.

Last edited by deqlis; 01-07-2010 at 12:45 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 30-06-2010, 07:12 PM
deqlis deqlis is offline
Regular

deqlis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2010
Posts: 187
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

CARA2 GUNA:


1. Goncang botol pati semburan haiwan perosak ini terlebih dahulu. MASUK KAN ia ke dalam bekas semburan/baldi sebanyak 1:10 atau 1:5 dengan air. dan semburkan pada permukaan anai2 atau kawasan2 yang terdapat haiwan perosak ini.

CONTOH:
1:10 ( satu nisbah sepuluh)
jika 100ml racun ini digunakan, anda tambah 1000ml air ke dalam bekas semburan. siap utk spray/sembur.

atau Kadar bancuhan satu bahagian pati herba ini dicampur dengan 5 ke 10 kali air. Aromanya bergantung kepada kesesuaian anda.



2. Lakukan sekerap yang difikirkan perlu untuk mengikut jenis2 haiwan perosak. Untuk menjauhkan anai-anai, tikus, cicak, pati boleh digunakan dengan mencampur satu kali ganda air. (Jangan terlalu cair)

3. Jika untuk tikus, sembur di kawasan laluan tikus, contonnya depan pintu rumah. Jika kawasan banyak nyamuk, sembur kan saja di kawasan penuh nyamuk, jika kawasan anai2, sembur pada kawasan2 anai td, jika semut semburkan pada tepi2 kaki meja makan, kira sembur shj pada kawasan atau tepat pada haiwan perosak yg terdapat di rumah anda termasuk kekatu, lipas, cicak, ulat pokok buah/bunga, lipan, kerengga, lalat, tikus dll. Boleh juga sembur di kerusi, meja, kabinet dapur dan di lap dengan tuala basah. Boleh di sembur di ruang2 terbuka dan di dalam bilik.

4. simpan racun ini ditempat yg selamat. jauhkan dari kanak2.

5. Boleh juga dijadikan pencuci tandas dan mop lap lantai, dapur (lantai tak perlu bilas sbb tak licin).

6. Selamat mencuba
__________________
Mencari Investment yang tulen? 100% Trusted. Whatsapp 0123635927 utk set appointment.

Last edited by deqlis; 01-07-2010 at 12:46 PM..
Reply With Quote
  #3  
Old 30-06-2010, 07:13 PM
deqlis deqlis is offline
Regular

deqlis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2010
Posts: 187
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Testimoni:

TESTIMONI 1 : Mula2 guna ni tengok byk nyer semut keluar... hmm mcm tak mujarab jer.. tp sebb aku dah beli sebotol, terus kan jgk guna..sembur kali ketiga dah takde semut dah kat dapur aku... baru aku percaya...agaknya mula2 tu semut tu pening itu yg kuar semua tak.? sekarang dh suka guna... lipas, nyamuk, semut dan serangga kecik2 pun dah takde kat rumh aku..

TESTIMONI 2 : Salam deqlis, thanks yer perkenalkan semburan racun tu.. anai2 rumah saya yg byk sekali dlm stor dapur tu dah kering... lega rasa.. pasni nk beli lagilah..sy guna utk mop lantai.. ok laniat tak licin dan membersihkan lantai..

TESTIMONI 3: Salam, kat depan rumah selalu byk tikus dan lalat... sejk guna semburan deqlis ni, batang hidung tikus n lalat pun tak nampak dah... nyamuk puntakde bila sembur kat pokok2... nnti habis sy beli lagi
__________________
Mencari Investment yang tulen? 100% Trusted. Whatsapp 0123635927 utk set appointment.

Last edited by deqlis; 01-07-2010 at 02:54 AM..
Reply With Quote
  #4  
Old 30-06-2010, 07:19 PM
nazwa69.net nazwa69.net is offline
Super Active

nazwa69.net's Avatar
 
Trader Rating: (37)
Join Date: Feb 2007
Posts: 5,732
Thanks (Received): 61
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

lipan boleh ka?
Reply With Quote
  #5  
Old 30-06-2010, 07:22 PM
Zul34 Zul34 is offline
Super Active

Zul34's Avatar
 
Trader Rating: (32)
Join Date: Aug 2008
Location: Guess where ?
Posts: 6,964
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 1
Active Level
Default

gmbr produk mana ?
__________________
Hasta la Vista
Reply With Quote
  #6  
Old 30-06-2010, 07:27 PM
deqlis deqlis is offline
Regular

deqlis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2010
Posts: 187
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by nazwa69 View Post
lipan boleh ka?
boleh... kekatu pun boleh, cencorot boleh,anai2 boleh..
alhamdulillah rumah mak saya tak perlu upah org sembur anai2 yg ribu riban dah...selamat duit setelah guna semburan nie..anai2 kering...
__________________
Mencari Investment yang tulen? 100% Trusted. Whatsapp 0123635927 utk set appointment.
Reply With Quote
  #7  
Old 30-06-2010, 07:28 PM
deqlis deqlis is offline
Regular

deqlis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2010
Posts: 187
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Zul34 View Post
gmbr produk mana ?

sekejap yer..
baru posting thread nie...
byk yg sy tak masukkan lagi...
tunggu ya..
jemput singgah lagi..
__________________
Mencari Investment yang tulen? 100% Trusted. Whatsapp 0123635927 utk set appointment.
Reply With Quote
  #8  
Old 30-06-2010, 07:38 PM
akmal_tawau akmal_tawau is offline
CG Top Poster Club

akmal_tawau's Avatar
 
Trader Rating: (66)
Join Date: May 2009
Location: Fb #cerminmatamurahonline
Posts: 20,174
Thanks (Received): 239
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

wah all in one ye....bagus2. kt gerai byk lalat, dlm kete byk lipas, dlm umah ade tikus kecik....
Reply With Quote
  #9  
Old 30-06-2010, 07:49 PM
pesticide05 pesticide05 is offline
Active Member

pesticide05's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2008
Location: high power sprayer
Posts: 1,123
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

apa bahan aktifnya bro...
hati2...
Reply With Quote
  #10  
Old 30-06-2010, 07:51 PM
marvelous marvelous is offline
Super Active

marvelous's Avatar
 
Trader Rating: (25)
Join Date: Aug 2006
Location: Dalam Bumi Berpijak Dalam Dunia Nyata
Posts: 7,663
Thanks (Received): 31
Likes (Received): 17
Active Level
My Mood:
Default

menarik...
__________________
Hotlink High Komisen
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold