Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > Forex > Forex General Discussion

Forex General Discussion General discussion of forex trading. Any common discussion related of forex could be find here except of Forex systems.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #10091  
Old 30-09-2017, 09:21 AM
onewafer onewafer is offline
Legendary Member

onewafer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2014
Posts: 10,480
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 224
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by onewafer View Post
Antara saranan-saranan daripada broker yg
berdaftar di Saudi Arabia kpd semua trader
Muslim...





.


Dan saran mereka lagi, cari la broker yg
kuat, kukuh, berdaftar lagi diiktiraf dgn
segala macam lesen dan sebagainya...






.
Attached Images
File Type: jpg Screenshot_20170910-184614.jpg (38.6 KB, 30 views)
File Type: jpg Screenshot_20170910-184202.jpg (49.2 KB, 26 views)
__________________
Never give up...💪💪💪

3MA.SNR.ZZ

.
Reply With Quote
Likes bob76 liked this post
Paid Advertisement
  #10092  
Old 30-09-2017, 09:31 AM
onewafer onewafer is offline
Legendary Member

onewafer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2014
Posts: 10,480
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 224
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Mata_Pena View Post
Kalau perniagaan itu halal berniagalah.

Kalau pekerjaan itu halal, bekerjalah

rasuah tu x termasuk dalam kategori perniagaan atau pekerjaan dalam ajaran islam atau undang2 negara


Betul tu.

Berbahagialah mereka yg terpelihara hasil
usahanya itu. Saya kira tuan antara 1/10
org terpelihara itu. InshaAllah.

Kerja byk kerja halal. Tapi tak ramai yg
dpt jalankan amanah majikan. Curi tulang &
makan gaji buta jarang orang ambil kira
mutakhir ini.

Justeru saya pilih trading forex sebagai
alternatif. Semoga saya tak menyusahkan
orang & orang pun tak menyusahkan saya...





.
__________________
Never give up...💪💪💪

3MA.SNR.ZZ

.
Reply With Quote
  #10093  
Old 14-10-2017, 09:13 PM
ezriwong ezriwong is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2010
Posts: 390
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 1
Active Level
Default

bg aku trade membuta tuli tu haram.xtau ape main tekan harap untung.

klu trade ikut analisis bkn suka2 buy bukan suka2 sell tu oklah..

bukan x nk ikut fatwa.selagi ulamak x sependapat kita bleh pakai yg berkata bleh.selisih pendapat antara ulama adalah rahmat bagi kita.

yg ijmak ulama tu jangan lak nk langgar.

sama mcm bab kentut n sendawa gak.imam shafie kata batal air sembahyang klu kentut tp x batal klu sendawa.imam lain kata batal air sembahyang klu sendawa tp x batal klu kentut.jd kita ada pilihan n masing2 imam tu ada dalil n sandaran mereka.
__________________
nak buat kenduri?nak buat akikah?nak buat makan?perlukan bekalan kambing?perlukan baka kambing untuk dibela?berhajat nk beli kambing utk apa2 majlis?kambing ada dikandang dikg kubang bemban besut terengganu.harga kambing bermula rm300 hingga rm1300.call 013-9016278 utk urusan berkaitan.nama fb erie eriena .link fb www.facebook.com/kambingbesut
Reply With Quote
  #10094  
Old 08-11-2017, 08:07 PM
gold9000 gold9000 is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2017
Posts: 48
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Selamat berdagang. Semoga rezeki dipermudahkan
Reply With Quote
  #10095  
Old 24-11-2017, 10:01 PM
mattcutt mattcutt is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,896
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 9
Active Level
My Mood:
Default

ramai dah ke yang kaya, yang boleh hidup hasil forex,,
jawapannya,,mungkin takde, tengok lah masta2 yg dah lama yang duk jual ebook terkenal blah blah blah,, cuba bagi bukti "sainstific" hari trade je,, profial myfxbook ke,, memang haram tak boleh nye

forex trading ni, tak kira lah kata analisis blah2,,, yang pasti akan ada naik turun yang menentukan untung rugi

duit bukan untuk didagangkan,, tapi digunakan

Reply With Quote
  #10096  
Old 03-12-2017, 01:16 PM
onewafer onewafer is offline
Legendary Member

onewafer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2014
Posts: 10,480
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 224
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mattcutt View Post
ramai dah ke yang kaya, yang boleh hidup hasil forex,,
jawapannya,,mungkin takde, tengok lah masta2 yg dah lama yang duk jual ebook terkenal blah blah blah,, cuba bagi bukti "sainstific" hari trade je,, profial myfxbook ke,, memang haram tak boleh nye

forex trading ni, tak kira lah kata analisis blah2,,, yang pasti akan ada naik turun yang menentukan untung rugi

duit bukan untuk didagangkan,, tapi digunakan

https://www.youtube.com/watch?v=7t0ytRRWrK8&t=169s

Ada yang kata haram tapi ada juga pendapat
yg mengatakan harus. Pada saya, saya pilih
pendapat yg mengatakan harus. Yang kata
haram tu, haram la pada dia...

ASB pun difatwakan haram oleh kerajaan
selangor & penang (kalo tak silap) suatu
ketika dulu. Majlis fatwa kebangsaan kata
harus pada masa tu. La ni semua dah jadi
harus dah. Tengok, sesama mereka pun
berbelit-belit. Apatah lagi kita yg tak
bersama dgn mereka. Lagi la banyak belitnya...


Benda yg luas jgn disempitkan...


.
__________________
Never give up...💪💪💪

3MA.SNR.ZZ

.
Reply With Quote
  #10097  
Old 03-12-2017, 03:21 PM
akuPening akuPening is offline
Active Member

akuPening's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,747
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 6
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by onewafer View Post
Ada yang kata haram tapi ada juga pendapat
yg mengatakan harus. Pada saya, saya pilih
pendapat yg mengatakan harus. Yang kata
haram tu, haram la pada dia...

ASB pun difatwakan haram oleh kerajaan
selangor & penang (kalo tak silap) suatu
ketika dulu. Majlis fatwa kebangsaan kata
harus pada masa tu. La ni semua dah jadi
harus dah. Tengok, sesama mereka pun
berbelit-belit. Apatah lagi kita yg tak
bersama dgn mereka. Lagi la banyak belitnya...


Benda yg luas jgn disempitkan...


.
Benda yg luas jgn disempitkan...

aku sokong pendapat ni

lg satu dlm ni byk debat.lebih baik bincang dari debat yg x menghormati pendapat.majlis fatwa pn keluarkan pendapat yg x sama.

duit bukan untuk didagangkan,, tapi digunakan.aku mmg x sokong pendapat ni.nk cerita lg detail mmg xla.klau kita xguna duit tapi gantikan dgn emas.emas tetap di dagangankan.begitulah klau diganti dgn makanan.tetap didagangkan

Benda yg luas jgn disempitkan
Reply With Quote
Likes medan_11 liked this post
  #10098  
Old 28-12-2017, 12:11 PM
ezriwong ezriwong is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2010
Posts: 390
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 1
Active Level
Default

ginilah..dari aku main nombor toto lebih baik aku trade sb ulamak masih lg berselisih pendapat..klu main toto tu semua sependapat kata haram..
__________________
nak buat kenduri?nak buat akikah?nak buat makan?perlukan bekalan kambing?perlukan baka kambing untuk dibela?berhajat nk beli kambing utk apa2 majlis?kambing ada dikandang dikg kubang bemban besut terengganu.harga kambing bermula rm300 hingga rm1300.call 013-9016278 utk urusan berkaitan.nama fb erie eriena .link fb www.facebook.com/kambingbesut
Reply With Quote
Likes medan_11 liked this post
  #10099  
Old 19-06-2018, 03:39 PM
DreamCatcher DreamCatcher is offline
CG Top Poster Club

DreamCatcher's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Jan 2008
Location: portalkini.com
Posts: 22,554
Thanks (Received): 408
Likes (Received): 290
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

under pentadbiran baru ni agak2 jadi harus tak ??
__________________

JUAL FANPAGE UMPAN PATIN. MINAT PM ME
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump