Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 01-03-2017, 04:16 PM
demimasa demimasa is offline
Active Member

demimasa's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,700
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 188
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by manbaik View Post
siti kasim ni spesis apa

Yang kawan pernah baca dia ni anak orang asli. Agama pulal tak pasti agama apa.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 01-03-2017, 04:17 PM
smithmagge smithmagge is offline
Super Active

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2010
Posts: 5,615
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 28
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ikhmal_ok View Post
group siti kasim,,,dah keluar news tadi. tau ka siapa siti kasim ???
apa nama sebenarnya siti kasim ni?siti binti kasim kah atau siti kasim binti.....ermm tak tahu..
__________________
SUKA CAKAP BOHONG SUKA MUNKIR JANJI<<ada tak sikap ni dalam diri kita?Serius saya boring kalau orang terlalu fanatik partiNpemimpin politik..
Im COOl.....Infraction In Cool Mode
Reply With Quote
  #23  
Old 01-03-2017, 04:18 PM
manbaik manbaik is offline
Regular

manbaik's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2015
Posts: 457
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by demimasa View Post
Yang kawan pernah baca dia ni anak orang asli. Agama pulal tak pasti agama apa.

yeke...
ok,tq atas penjelasan.
Reply With Quote
  #24  
Old 01-03-2017, 04:36 PM
sweetkl sweetkl is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,571
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 59
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Hindu tak dpt membidas hujah Dr Zakir Naik, macam2 alasan digunakan utk menghalang.
Beraninya mereka cuba menekan org Islam di negara org Islam.

Kuil2 India ni byk yang sudah dibayar pampasan, utk mereka berpindah, duit diambil tetapi tidak pindah2 lagi, penguatkuasaan pulak lemah...apa la yang penguatkuasa tunggu lagi, selagi tak pindah, byk la projek tak dpt buat, tebatan banjir tak siap, nnt dh banjir baru kecoh...
Reply With Quote
  #25  
Old 01-03-2017, 04:55 PM
H-S H-S is offline
Active Plus

H-S's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: May 2010
Posts: 3,942
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 16
Active Level
My Mood:
Default

hindraf mabuk
__________________
Quote:
pernah seseorang tegur mengenai seller online yang tumbuh bak cendawan lepas hujan, perniagaan memang sunnah nabi tapi cara nabi berniaga.. hormat, mesra pelanggan, jujur, xkejar untung dan bertanggungjawab.
Reply With Quote
  #26  
Old 01-03-2017, 05:16 PM
abang gendut abang gendut is offline
Active Member

abang gendut's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2015
Location: Dhaka-Bangladesh
Posts: 1,668
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 101
Active Level
Default

Orang Melayu bangsa paling berlembut & sangat terbuka terima kehadiran agama budaya & adat masyarakat lain, orang kritik hina pun diam je, dekat negara lain mana ada macam ni, tengok dekat negara lain, kalu minoriti usik & provok majoriti siap la minoriti tu kena pukul kena belasah, siap tangkap masuk penjara, masjid pun dibakarnya.

Melayu tunggu kena sembelih macam Myanmar kot.
Reply With Quote
  #27  
Old 01-03-2017, 05:19 PM
abang gendut abang gendut is offline
Active Member

abang gendut's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2015
Location: Dhaka-Bangladesh
Posts: 1,668
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 101
Active Level
Default

Puak tu selagi islam tak lenyap dekat malaysia & dunia ni jangan harap diorang nak diam. Apa hak dia sebagai minoriti, duduk diam2 dah la, cuti deepavali, thaipusam pun kita bagi, nak berarak buat bising pun bagi, sekolah tamil pun kita bagi, hidup tak tau hormat orang, kurang ajar.
Reply With Quote
  #28  
Old 01-03-2017, 05:23 PM
putra1234 putra1234 is offline
Super Active

putra1234's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Mar 2010
Posts: 9,694
Thanks (Received): 276
Likes (Received): 235
Active Level
Default

hindraf ni patut diharamkan sebab dah dikira puak pelampau. sama macam hizbut tahrir, yang dah dikatakan sesat oleh jakim.
Reply With Quote
  #29  
Old 01-03-2017, 05:29 PM
krazey17 krazey17 is offline
Active Member

krazey17's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Posts: 2,048
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 13
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by abang gendut View Post
Puak tu selagi islam tak lenyap dekat malaysia & dunia ni jangan harap diorang nak diam. Apa hak dia sebagai minoriti, duduk diam2 dah la, cuti deepavali, thaipusam pun kita bagi, nak berarak buat bising pun bagi, sekolah tamil pun kita bagi, hidup tak tau hormat orang, kurang ajar.
itu yg naik lemak 8aBi2 ni.siap puak2 kafir menyampuk sedap menyampuk urusan umat islam,urusan mahkamah syariah yg xberkaitan dgn d`org pon dia nk sibuk.lagi dia syok sebb ada org islam sendiri sokong sekepala dgn d`org hanya kerana xsependapat politik.ptuihh
__________________
"Tidak ada insan suci yang tidak mempunyai masa lampau dan tidak ada insan yang berdosa yang tidak mempunyai masa depan"
Reply With Quote
  #30  
Old 01-03-2017, 05:30 PM
putra1234 putra1234 is offline
Super Active

putra1234's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Mar 2010
Posts: 9,694
Thanks (Received): 276
Likes (Received): 235
Active Level
Default

kahkahkahkahkah.

akhirnya, RUU355 pun jadi isu.
Reply With Quote
Likes puyol liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump