Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #241  
Old 03-06-2010, 02:56 PM
FaRid^sp FaRid^sp is offline
Super Active

FaRid^sp's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Location: Sg Petani - Kedah
Posts: 5,747
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Baguslah tu.. negara dah nak bankrap angkara puak2 sekular ni..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #242  
Old 03-06-2010, 11:45 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 238,841
Thanks (Received): 4884
Likes (Received): 2116
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by FaRid^sp View Post
Baguslah tu.. negara dah nak bankrap angkara puak2 sekular ni..
pasni kalau kerajaan mesia kena saman
leh muflis mesia nanti
Reply With Quote
  #243  
Old 26-05-2018, 07:09 PM
TXT TXT is offline
CG Super Hardcore

TXT's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Mar 2010
Location: miLan - KT - OT - KL
Posts: 238,841
Thanks (Received): 4884
Likes (Received): 2116
Blog Entries: 47
Active Level
My Mood:
Default Kementerian Pertahanan belum teliti dokumen Scorpene


Quote:
BUTTERWORTH: Kementerian Pertahanan masih belum meneliti dokumen berkaitan urusan pembelian kapal selam buatan Perancis, Scorpene, yang dibeli kerajaan pada 2002

Menterinya, Mohamad Sabu, berkata ketika ini beliau dalam proses mendengar taklimat dan penerangan berhubung tugas serta perjalanan Kementerian Pertahanan

"Saya belum lagi semak kes itu. Hari ini hari kelima saya dilantik sebagai Menteri Pertahanan, saya perlu dengar taklimat daripada pegawai dahulu

"Saya ambil pendekatan untuk suai kenal dahulu. Selepas ini baru pergi ke perkara yang selama ini diperkatakan dalam media," katanya pada sidang media di Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) Butterworth di sini, hari ini

Turut hadir, Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Raja Mohamed Affandi Raja Mohamed Noor, dan Panglima Tentera Udara, Jeneral Tan Sri Affendi Buang

Sementara itu, Mohamad mengakui Kementerian Pertahanan amat memerlukan beberapa peralatan ketenteraan baharu yang lebih canggih

Sehubungan itu, katanya, beliau akan mengusulkan cadangan pembelian beberapa peralatan ketenteraan baharu dalam mesyuarat Kabinet akan datang

"Kita memerlukan pembaharuan. Saya akan bawa perkara ini ke Kabinet dan saya harap Perdana Menteri dapat dengar perkara ini," katanya

http://www.bharian.com.my/berita/nas...kumen-scorpene
Reply With Quote
  #244  
Old 26-05-2018, 07:41 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 42,232
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 991
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by MAIDIN View Post
waahh satu pembongkaran yg jelas

depa ni main komisen juta juta tak kene tangkap tp kalau pegawai biasa rasuah 100-500 rm . kene tangkap dan dihebohkan dalam media masa .
Satu satu kes jibby terbongkar

Banyak plak

1 mdb

Altantunya

Lagi mh17

Mh370

Lahad datu

Huh

Banyak la
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #245  
Old 27-05-2018, 05:25 AM
a2zextra a2zextra is online now
Legendary Member

a2zextra's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Sep 2013
Posts: 15,617
Thanks (Received): 78
Likes (Received): 149
Active Level
Default

Beli kapal selam dari Perancis, lepas tu mark-up
harga tinggi-tinggi. Ketua JKKKP pun terkejut.
__________________
Doa - Usaha - Istiqamah - Tawakkal
BIMB 080590 2004 8153 MBB 55818 100 2814 :MAAHAD TAHFIZ QIAM
MBB 55829 360 6057 :KOMPLEKS AT-TAALIM
Reply With Quote
  #246  
Old 27-05-2018, 05:34 AM
luckyhillkop luckyhillkop is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Posts: 104
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by dausbiz View Post
Satu satu kes jibby terbongkar


Lagi mh17

Mh370

Apa kaitan mh370 & mh17 dgn jibby?
Reply With Quote
  #247  
Old 27-05-2018, 05:48 AM
ResellerMaxis ResellerMaxis is offline
Active Plus

ResellerMaxis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 2,996
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 179
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TXT View Post
setakat ni nampak mat sabu jer belum wat apa-apa lagi..ari-ari duk bagi bubur lambuk, melawat itu ini..

come on mat sabu..

bongkar terus segala document..jangan benarkan sebarang cover up..
Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
  #248  
Old 27-05-2018, 05:49 AM
ResellerMaxis ResellerMaxis is offline
Active Plus

ResellerMaxis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 2,996
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 179
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dausbiz View Post
Satu satu kes jibby terbongkar

Banyak plak

1 mdb

Altantunya

Lagi mh17

Mh370

Lahad datu

Huh

Banyak la
felda, felcra, tabung haji, kwap, kwsp..
Reply With Quote
  #249  
Old 27-05-2018, 08:47 AM
azham azham is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2012
Posts: 3,011
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 175
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by luckyhillkop;2458g0582
Apa kaitan mh370 & mh17 dgn jibby?
Saya dah tanya berulang kali pasal ni dgn Daus.
Dia tak jawap pun tapi alan qoute benda yang sama berkali2
Reply With Quote
  #250  
Old 27-05-2018, 09:27 AM
none none is offline
Super Active

none's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2007
Posts: 7,846
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 106
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by luckyhillkop View Post
Apa kaitan mh370 & mh17 dgn jibby?
Yes3x.... aku pun masih blur dgn benda ni klu nak dikaitkan dgn najib
ada tak link yg dpt bagi pencerahan pasal isu ni..
__________________

Masalah kita bukan di sini, tapi di SANA...dihadapan NYA.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump