Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Other Classifieds

Other Classifieds Any classifieds that not suits the selling of products or services.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Video embed in post
Last Post: CariGold
Posted On: 15-12-2016
Replies: 0
Views: 18,483
0 Software Upgrade
Last Post: CariGold
Posted On: 09-12-2016
Replies: 1
Views: 13,977
0 New forum feature to help you manage updates of your own thread
Last Post: CariGold
Posted On: 22-02-2016
Replies: 0
Views: 39,778
More...
Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 11-09-2008, 02:40 AM
dhen dhen is offline
Regular

dhen's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: May 2006
Location: N. Sembilan
Posts: 801
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
Send a message via Yahoo to dhen
Default

Program nih bukan sempena pasal nak raya jer kan Bro ? Aku perlu masa nak check semua stok terutama pakaian..Maklum la..aku nih isap 'Surya'..byk kain jugak yg lobang kena shoot ngan aku nyer kretek..Tak kan nak bagi yg camtu..
__________________
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 11-09-2008, 05:56 AM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,335
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dino View Post
Nnt aku kemaskan semua pakaian yg aku nak bg,tak der aral Jumaat aku roger ko,kita jumpa mana2,tp bkn kat kedai mkn lerrr.....
Ha elok sangat la tu. Esok la jumaat. Saya memang rancang nak berbuka puasa kat luar pun. Hm... mungkin saya bertolak ke kuantan petang sikit kot. Ok saya tunggu roger bro

Reply With Quote
  #13  
Old 11-09-2008, 06:19 AM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,335
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default

ESok Insya Allah saya akan ambik barang yang nak disumbangkan oleh bro dino di KUANTAN.

Kepada warga CG yang boleh la ambil kesempatan untuk bagi kat saya esok jumpa di KUANTAN



Jam berapa saya nak ke kuantan tak rancang lagi sebab pagi tu saya ada kelas sampai tengahari. Berminat boleh hubungi saya ye:

013 - 9755013

Siapa lagi yang berminat nak sumbangkan apa-apa? Syukur sampai jugak hajat saya nak membantu penduduk kampung miskin


Quote:
Originally Posted by dhen View Post
Program nih bukan sempena pasal nak raya jer kan Bro ? Aku perlu masa nak check semua stok terutama pakaian..Maklum la..aku nih isap 'Surya'..byk kain jugak yg lobang kena shoot ngan aku nyer kretek..Tak kan nak bagi yg camtu..
A'a program ni bukan sempena nak raya je. Bila-bila masa pun takpa nak sumbangkan. Insya Allah saya azam selamanya nak buat program ni. Lebih-lebih lagi bro Dann dan krew CG semua sokong usaha saya ni.



Bro area mana? tak kisan kalo nak sumbangkan kain yang koyak sikit-sikit tu. Selalunya penduduk kampung akan pakai kain gitu untuk pegi menoreh atau masuk hutan

P/s: Terharu rasa dapat barang yang di pos dari kedah tu. huhuhu... rupanya ada ramai yang nak sumbangkan tetapi tak tahu ke mana.
Reply With Quote
  #14  
Old 11-09-2008, 07:22 AM
frigid03 frigid03 is offline
Super Active

frigid03's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Sep 2007
Location: dalam almari
Posts: 6,231
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

up sket..

slain pakaian slalunye ape yg org sumbangkn ek bro..
Reply With Quote
  #15  
Old 11-09-2008, 07:37 AM
mrzack mrzack is offline
Active Member

mrzack's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2008
Location: Bumi
Posts: 2,246
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 1
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

bagus bagus...

tima kasih tuan tanah..

aku skrg ada sedikit barang mcm pakaian dan barang2 yg tak digunakan lagi. bg aku, wat apa aku simpan kalau tak guna.

insyaAllah, nanti aku hantar terus ke alamat tersebut.

nama aku? biarlah rahsiaaa.....

ps. sedikit apa yg mampu, aku akan letak thread ni kat sigi aku. CG rock!
__________________
-

Last edited by mrzack; 11-09-2008 at 07:40 AM..
Reply With Quote
  #16  
Old 11-09-2008, 07:49 AM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,335
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mrzack View Post
bagus bagus...

tima kasih tuan tanah..

aku skrg ada sedikit barang mcm pakaian dan barang2 yg tak digunakan lagi. bg aku, wat apa aku simpan kalau tak guna.

insyaAllah, nanti aku hantar terus ke alamat tersebut.

nama aku? biarlah rahsiaaa.....

ps. sedikit apa yg mampu, aku akan letak thread ni kat sigi aku. CG rock!

Syukran bro.

Moga Allah tambahkan lagi rezeki bro. Saya tak layak nak balas jasa bro

Sebab tu saya terdetik nak buat aktiviti ni. Dah barang dok simpan dalam kotak je. Pastu lama-lama abis koyak kena makan dengan tikus.

Nama rahsia? maksudnya jangan dedahkan kat sini ke?

P/s: Terima kasih banyak-banyak sebab tolong letakkan kat sigi bro
Reply With Quote
  #17  
Old 11-09-2008, 07:51 AM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,335
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by frigid03 View Post
up sket..

slain pakaian slalunye ape yg org sumbangkn ek bro..
Selain pakian ada yang dah sumbangkan makanan, alatan dapur dan buku pelajaran.

Ha sebut pasal buku pelajaran, siapa yang ada banyak tersimpan kat rumah tu sudi-sudi sumbangkan la ye. Sebab ramai anak-anak kampung memerlukan buku rujukan.

bro frigid03 ada barang yang nak disumbangkan?
Reply With Quote
  #18  
Old 11-09-2008, 07:57 AM
mrzack mrzack is offline
Active Member

mrzack's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2008
Location: Bumi
Posts: 2,246
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 1
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ahib0205 View Post
Syukran bro.

Moga Allah tambahkan lagi rezeki bro. Saya tak layak nak balas jasa bro

Sebab tu saya terdetik nak buat aktiviti ni. Dah barang dok simpan dalam kotak je. Pastu lama-lama abis koyak kena makan dengan tikus.

Nama rahsia? maksudnya jangan dedahkan kat sini ke?

P/s: Terima kasih banyak-banyak sebab tolong letakkan kat sigi bro
hehe.. no komen..

dapat barang tu, dapat lah.. yg pasti saya tak akan bagitahu saya yg hantar barang tu.

biarkan ia misterii.....

pe pun, saya dah lama niat dan doa kat hati agar Allah bagi 'jalan' kat mana nak sumbang barang2 nih. huhu.. Alhamdulillah, ada rupanya kat CG nih.




ps. pas ni lapanglah sikit bilik aku.. yuhuu....
__________________
-
Reply With Quote
  #19  
Old 11-09-2008, 10:17 AM
ahib0205 ahib0205 is offline
Legendary Member

ahib0205's Avatar
 
Trader Rating: (83)
Join Date: Nov 2007
Location: Official Supporter
Posts: 19,335
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 741
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Blog Entries: 22
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mrzack View Post
hehe.. no komen..

dapat barang tu, dapat lah.. yg pasti saya tak akan bagitahu saya yg hantar barang tu.

biarkan ia misterii.....

pe pun, saya dah lama niat dan doa kat hati agar Allah bagi 'jalan' kat mana nak sumbang barang2 nih. huhu.. Alhamdulillah, ada rupanya kat CG nih.




ps. pas ni lapanglah sikit bilik aku.. yuhuu....
Orait-orait takde masalah nak biarkan ianya misteri. Saya menghormati pendirian bro

Owh bro pun ternanti kat mana nak bagi barang-barang tu ye. Inysa Allah saya akan salurkan kepada yang benar-benar memerlukan. Serious masih ramai tak sampai bantuan yang patut mereka terima

Sama-sama kita bantu apa yang kita mampu
Reply With Quote
  #20  
Old 11-09-2008, 11:13 AM
mrzack mrzack is offline
Active Member

mrzack's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2008
Location: Bumi
Posts: 2,246
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 1
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ahib0205 View Post
Orait-orait takde masalah nak biarkan ianya misteri. Saya menghormati pendirian bro

Owh bro pun ternanti kat mana nak bagi barang-barang tu ye. Inysa Allah saya akan salurkan kepada yang benar-benar memerlukan. Serious masih ramai tak sampai bantuan yang patut mereka terima

Sama-sama kita bantu apa yang kita mampu
yup, kalau ikutkan, boleh je bagi kat mana2 organisasi. but, i'm not so trust them..

saya lebih suka bagi terus pada orang yg memerlukan. at least nampak dgn mata kepala sendiri.

bro ahib.. apa kata letak gambar kampung atau keadaan persekitaran pihak yg menerima tu? tak yah lah letak gambar orang (penerima), nanti jatuh maruah dia. just letak gambar kampung je ke..

__________________
-
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 02:29 AM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you