Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 13-11-2016, 09:07 PM
asx23 asx23 is online now
Active Member

asx23's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 2,021
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 104
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by wan632 View Post
Kalau rasa Ada fungsi, Ada Fungsi.. Kalau rasa Tak ada Fungsi, Cuba kasi tau apa yang berfungsi???

OIC (Persatuan tu kee) or Oh I See... tapi sama jee jawapannya
Matlamat OIC :-
Matlamat utama OIC adalah "untuk menggalakkan keeratan antara ahli negara-negara Islam; bagi menyelaras kerjasama antara negara ahli dalam bidang ekonomi, sosial, budaya, saintifik, dan bidang-bidang lain; bagi berusaha untuk menghapuskan perbezaan rasial dan diskriminasi dan menentang kolonial dalam semua bentuk; dan, untuk menyokong semua Muslim dalam usaha mereka mempertahankan maruah, kebebasan dan hak negara, membina jambatan antara jurang perbezaan budaya dunia dll". Sumber wikipedia. https://ms.m.wikipedia.org/wiki/Pert...erjasama_Islam
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 13-11-2016, 09:13 PM
pudins70 pudins70 is offline
Active Plus

pudins70's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2011
Posts: 4,820
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 62
Active Level
Default

Kat malaysia pulak polis dok pulun tangkap rohingya yang bunuh 4 orang kafir buddha tu.
Reply With Quote
  #13  
Old 13-11-2016, 10:44 PM
thelegends thelegends is offline
Active Member

thelegends's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,998
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 21
Active Level
Default

x ada apa2 tindakan ke rohingnya kena mcm tu?
Reply With Quote
  #14  
Old 13-11-2016, 10:50 PM
momoque momoque is offline
Super Active

momoque's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 7,654
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 33
Active Level
My Mood:
Default

Doa itu senjata mukmin

Selitkan doa setiap kali pas solat utk saudara2 kite yg ditindas...di myanmar...palestin...syria dll

Ade peluang derma utk mereka kite derma walopun sedikit..
Reply With Quote
  #15  
Old 13-11-2016, 10:54 PM
Jedi Jedi is online now
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 34,080
Thanks (Received): 124
Likes (Received): 453
Active Level
My Mood:
Default

Mudah2an ada yang bangkit jadi pemberontak di sana.

Nak kena ada orang lawan.

Kalau tak makin sedap la tentera Myanmar bermaharajalela.


Suu Kyi tu puih jer lebih.
__________________
Mereka itulah orang˛ yg membeli kesesatan dgn hidayah. [Al-Baqarah;86]

▂▃▅▇█▓▒░۩۩ Buka Akaun UMOFX Anda Sekarang ۩۩░▒▓█▇▅▃▂

Reply With Quote
  #16  
Old 13-11-2016, 11:10 PM
copy left copy left is offline
CG Top Poster Club

copy left's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: PERANG BESAR,
Posts: 24,838
Thanks (Received): 71
Likes (Received): 46
Active Level
My Mood:
Default

tunggu sampai etnik rohingya pupus aje la kalo mcm tu gayanye.....
kesian kat kanak2 ngn bayi la x pasal2 kena bunuh mcm tu je..... itulah keamanan kata org zaman skrg
__________________
Kalau nak tora2 jangan kat sini.
“Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun.”
Reply With Quote
  #17  
Old 13-11-2016, 11:19 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 23,618
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 829
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by copy left View Post
tunggu sampai etnik rohingya pupus aje la kalo mcm tu gayanye.....
kesian kat kanak2 ngn bayi la x pasal2 kena bunuh mcm tu je..... itulah keamanan kata org zaman skrg
kesian diorang ni...
Reply With Quote
  #18  
Old 13-11-2016, 11:35 PM
[email protected] adie@coway is offline
Super Active

adie@coway's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Dec 2011
Location: beRteBaraN diMUka BUmi
Posts: 8,140
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

rase da dekat sangat burma ngan mesia...
semoga kita semua dirahmati Allah
__________________
untuk tempahan produk Coway sila klik sini
http://cowaypilihanku.wordpress.com
Reply With Quote
  #19  
Old 14-11-2016, 12:23 AM
cik dila sayang cik dila sayang is offline
CG Top Poster Club

cik dila sayang's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Dec 2009
Location: Planet Bumi
Posts: 22,673
Thanks (Received): 1024
Likes (Received): 10
Active Level
My Mood:
Default

Astafirullah hal azim.
Makin teruk penindasan terhadap orang Islam di sana.
Semoga Allah turunkan bala atas segala perbuatan zalim orang kafir myanmar terhadap orang Islam di sana dan semoga Allah merahmati semua Islam diseluruh dunia, aamiin.
__________________
Ruangan Siggy untuk Disewa
Reply With Quote
  #20  
Old 14-11-2016, 12:43 AM
FXerha FXerha is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Location: Kuala Terengganu
Posts: 4,760
Thanks (Received): 61
Likes (Received): 15
Active Level
My Mood:
Default

Aku slalu ty org myanmar (kalo terjumpe) yg keje kt mesia ni..nape yg korg g bunuh rohingya?

Dorg biase akn tunduk & diam..ad yg wat˛ z fhm bhs melayu la..puiii
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold