Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 16-05-2017, 12:19 PM
pudins70 pudins70 is offline
Active Plus

pudins70's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2011
Posts: 4,956
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 80
Active Level
Default

Kalau aku, selalunya stand-by lighter banyak biji.
Kat poket ada, dalam rumah ada, dalam kereta pun ada.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 16-05-2017, 12:25 PM
t3rdtier t3rdtier is offline
Active Member

t3rdtier's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2010
Posts: 2,391
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 32
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pudins70 View Post
Kalau aku, selalunya stand-by lighter banyak biji.
Kat poket ada, dalam rumah ada, dalam kereta pun ada.
hg kaya.. xpalaa...
tgok la dia hisap rokok apa...
Reply With Quote
  #13  
Old 16-05-2017, 12:28 PM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 33,659
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 141
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

pandai tt karang cerita..kipidap!
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
VPN UNLIMITED [TELCOBIRU]
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #14  
Old 16-05-2017, 12:29 PM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 33,659
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 141
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pudins70 View Post
Kalau aku, selalunya stand-by lighter banyak biji.
Kat poket ada, dalam rumah ada, dalam kereta pun ada.
sama cam aku
tapi sekarang macam dah hampir berjaya berenti isap rokok dengan adanya asap dari vape
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
VPN UNLIMITED [TELCOBIRU]
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #15  
Old 16-05-2017, 12:33 PM
el badik el badik is offline
Regular

el badik's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Location: ~~atas katil__
Posts: 419
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

terbaik olahan penceritaan...bila boleh dapat baca sambungan?
__________________
DARE to..
DAMN israel ! save GAZA !
Reply With Quote
  #16  
Old 16-05-2017, 12:55 PM
pudins70 pudins70 is offline
Active Plus

pudins70's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2011
Posts: 4,956
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 80
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by m0mo~ View Post
sama cam aku
tapi sekarang macam dah hampir berjaya berenti isap rokok dengan adanya asap dari vape
Tapi tinggal kat dalam kereta ni bahaya, jangan dok amalkan.
Haritu pernah lighter tu meletup abis bersepai dalam kereta sebab terlampau panas.
Nasib baik kereta aku tak terbakar.
Reply With Quote
  #17  
Old 16-05-2017, 12:55 PM
underscore underscore is offline
Legendary Member

underscore's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2008
Location: 7
Posts: 10,466
Thanks (Received): 3662
Likes (Received): 130
Blog Entries: 33
Active Level
Default

Cuma tukar rokok kpd makanan...minat juga nak baca.
Reply With Quote
  #18  
Old 16-05-2017, 01:37 PM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar
 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 33,659
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 141
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pudins70 View Post
Tapi tinggal kat dalam kereta ni bahaya, jangan dok amalkan.
Haritu pernah lighter tu meletup abis bersepai dalam kereta sebab terlampau panas.
Nasib baik kereta aku tak terbakar.
aku letak kat tempat simpan barang dekat handbrake tu..kurang panas situ..
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
VPN UNLIMITED [TELCOBIRU]
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #19  
Old 16-05-2017, 03:21 PM
silasroon silasroon is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 947
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 92
Active Level
My Mood:
Default

Sambungan di muka hadapan.
__________________
"Terletak di antara dua perbezaan adalah KENIKMATAN"

"Bukan salah orang yang mengajak, tetapi salah diri yang berkehendak"
Reply With Quote
  #20  
Old 16-05-2017, 03:23 PM
silasroon silasroon is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 947
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 92
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by stillFX View Post
terbaik tt... apa nama pena TT... leh gak cari kat kedai buku.. kot kot ada novel tt Keep it up TT.
mana ada di kedai tuan...ni kisah betullah...
__________________
"Terletak di antara dua perbezaan adalah KENIKMATAN"

"Bukan salah orang yang mengajak, tetapi salah diri yang berkehendak"
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump